Bielizna c.d.;)

1. Data: 2005-10-25 09:14:21

Temat: Bielizna c.d.;)
Od: "Zi3lu" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Ostatnio zwracalem sie z prosba o pomoc w wyborze bielizny.Biorac
sobie do serca jedna z rad,ze lepiej bielziny nie kupowac bez
przymierzenia,wybralem koszulke.Czy ktoras z Pan moze mi cos powiedziec na
jej temat?Jak wyglada na zywo,jakosc itp:)Bedzie to prezent wiec stad moje
pytania.Pozdrawiam i licze na pomoc.
Oto link:
http://www.garderoba.pl/strona.php?site=wyswietlanie
&what=komplet&id_inne=318&koszyk=1080&rozmiar=S&kolo
r=czarny&dostepny=24%20godzimy#

1. Data: 2005-10-25 15:10:30

Temat: Re: Bielizna c.d.;)
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zi3lu" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przymierzenia,wybralem koszulke.Czy ktoras z Pan moze mi cos powiedziec na
> jej temat?Jak wyglada na zywo,jakosc itp:)

Wiesz, o gustach się nie dyskutuje.
Jeśli jakośc jest taka jak cena, to na pewno będzie...kosmiczna :)
O.
P.S. Zawsze lepiej upewnić się, czyw danym sklepie mozna wymienić produkt.
Bo co będzie, jak się okaże, że drapie ta koronka, ze za bardzo obciska, lub
przeciwnie - jest zbyt duża?

1. Data: 2005-10-27 09:59:03

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga wrote:

> Jeśli jakośc jest taka jak cena, to na pewno będzie...kosmiczna :)

89 zl za komplet koronkowy koszulka + majtki to _kosmiczna_ cena ? Chyba
tylko dla ludzi, ktorzy kupuja bielizne w supermarkecie...

D. mspancowo
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-10-27 14:21:47

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> 89 zl za komplet koronkowy koszulka + majtki to _kosmiczna_ cena ? Chyba
> tylko dla ludzi, ktorzy kupuja bielizne w supermarkecie...
>
> D. mspancowo

Eh, coś mi sie pomyliło i popatrzyłam na ubranko za 335
złotych...hmmm..przepraszam.
Nawiasem mówiąc, nie ma chyba nic złego w zakupie bielizny w supermarkecie?
O.

1. Data: 2005-10-28 08:19:04

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga napisał(a):

> Nawiasem mówiąc, nie ma chyba nic złego w zakupie bielizny w supermarkecie?

Poza jakoscia (zazwyczaj) tej bielizny nie. No i zalezy czy chcesz miec
blielizne po to, by sluzyla jako bielizna czy po to, by ja pokazywac :)
Osobiscie kupuje w marketach dzieciece podkoszulki (zwykle za <10zl, np.
z metka ,,podkoszulek chlopiecy, 12 lat'' ;) ), ktore robia u mnie za
topy pod bluzke czy marynarke ;)

th

1. Data: 2005-10-28 15:04:01

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Poza jakoscia (zazwyczaj) tej bielizny nie. No i zalezy czy chcesz miec
> blielizne po to, by sluzyla jako bielizna czy po to, by ja pokazywac :)

Ja miałam kiedys trzy kolorowe biustonosze francuskie z bawełny -
usztywniane,z fiszbinami, monochromatyczne...bordowy, ciemnozielony i
złoty....były po 6 zł w koszu typu "oferta". Nigdy na nic milszego i tak
dobrej jakosci nie spotkałam :)
Ot, przypadek...
O.

1. Data: 2005-10-29 16:47:56

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Zi3lu" <z...@t...pl> wrote in message
> [...]
> jej temat?Jak wyglada na zywo,jakosc itp:)Bedzie to prezent wiec stad moje

Jezeli kupujesz ja dla swojej kobiety, to jestes debilem zeby pytac o to
inne w dodatku obce kobiety.
Nie rozumiem, jak kurwa mozna nie znac gusu i preferencji swojej partnerki.
--

Bluzgacz
GG:5015

Piiink - nowości Sephory