Bielizna - co wybrac?

1. Data: 2003-11-20 10:09:54

Temat: Bielizna - co wybrac?
Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomozcie!
Od wczoraj buszuje po sklepach internetowych z bielizna i chcialabym zakupic
sobie biustonosze. Wiecie moze jaka jest trwalosc biustonoszy Lilly i Elle,
czy jest porownywalna do Triumpha? Moze polecicie jakies inne dobre firmy.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-11-20 10:59:15

Temat: Re: Bielizna - co wybrac?
Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia <j...@u...wp.pl> napisał(a):
> [...]
jaka
> jest trwalosc biustonoszy Lilly i Elle, czy jest
> porownywalna do Triumpha? Moze polecicie jakies inne

Witam siostre w zakupach :)))
IMO te biustonosze zbytnio nie roznia sie trwaloscia od
tych lepszych (i drozszych) produkowanych przez polskie
firmy "Dalia", "Gaia", "Ewex", itd. Ale kupujac trzeba
sie zdecydowac czy wolimy - na przyklad - delikatne
szwajcarskie badz francuskie koronki i gipiury, ktore
sa sliczne i nietrwale, czy solidne i mniej ciekawe
bawelniano-syntetyczne produkty. Czy zalezy nam na
nowym, modnym wzornictwie, czy wolimy wzory "stare" i
sprawdzone. A bielizna - nawet ta najtrwalsza - stale
noszona i prana dosyc szybko sie na ogol zuzywa. Albo
sie opatrzy.
Nina

1. Data: 2003-11-20 15:45:16

Temat: Odp: Bielizna - co wybrac?
Od: "{o_O}" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joasia <j...@u...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpi3tk$63r$...@k...task.gda.pl...
> [...]
Elle,
> czy jest porownywalna do Triumpha? Moze polecicie jakies inne dobre firmy.

Ostatnio na forum bylarozmowa o internetowych stronach z bielizna i bardzo
sporo linkow. poszukaj

1. Data: 2003-11-20 15:46:12

Od: "{o_O}" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

a dolkadnie 03-11-07

1. Data: 2003-11-20 16:01:26

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{o_O}" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
> a dolkadnie 03-11-07

Juz wczoraj wyczytalam tam wszystko co chcialam i sklepy te zwiedzilam. Nie
pytalam sie o adresy tylko trwalosc.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-11-20 16:55:33

Temat: Re: Odp: Bielizna - co wybrac?
Od: Kacper Perschke <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bpinna$7s1$1@nemesis.news.tpi.pl> {o_O} napisał(a):
> a dolkadnie 03-11-07

A dokładnie:
http://groups.google.com/groups?hl=pn&lr=&ie=UTF-8&f
rame=left&th=6ab0687dece556fb&prev=/groups%3Fas_q%3D
%26num%3D10%26as_scoring%3Dr%26hl%3Den%26ie%3DISO-88
59-2%26btnG%3DGoogle%2BSearch%26as_epq%3D%26as_oq%3D
%26as_eq%3D%26as_ugroup%3D%26as_usubject%3D%26as_uau
thors%3D%26as_umsgid%3Dbogu0q%2524i6d%25241%40atlant
is.news.tpi.pl%26lr%3D%26as_drrb%3Dq%26as_qdr%3D%26a
s_mind%3D12%26as_minm%3D5%26as_miny%3D1981%26as_maxd
%3D20%26as_maxm%3D11%26as_maxy%3D2003%26safe%3Dimage
s&seekm=bogu0q%24i6d%241%40atlantis.news.tpi.pl#s

KAcper

1. Data: 2003-11-20 19:13:40

Od: "Karolina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sobie biustonosze. Wiecie moze jaka jest trwalosc biustonoszy Lilly i
Elle,
> czy jest porownywalna do Triumpha? Moze polecicie jakies inne dobre firmy.

Okolo pol roku temu zakupilam bielizne Lilly i jestem z niej bardzo
zadowolona. Oczywiscie piore ja w specjalnym woreczku do bielizny i jak do
tej pory nic sie z nia nie stalo.

Pozdrawiam

Karolina

1. Data: 2003-11-20 20:07:08

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Elle,
>

> Okolo pol roku temu zakupilam bielizne Lilly i jestem z niej bardzo
> zadowolona. Oczywiscie piore ja w specjalnym woreczku do bielizny i jak do
> tej pory nic sie z nia nie stalo.

Dzieki
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-11-20 21:40:56

Od: "K." <g...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zakupic
> sobie biustonosze. Wiecie moze jaka jest trwalosc biustonoszy Lilly i

Witaj!
Ja od kilku miesiecy mam dwa komplety elle i jestem z nich bardzo
zadowolona. Nic sie z nimi nie dzieje ani podczas prania ani podczas
noszenia. Nie sa to push upy a jednak bardzo ladnie sie ukladaja i
ksztaltuja biust. Nie mam im absolutnie nic do zarzucenia i jestem pewna iz
jeszcze nabede bielizne tej firmy, bo warto na nia wydac te pare zlotych
wiecej...
Pozdrawiam.
K.

chwale sie