Re: Big Brother - nic złego

From: "Kabotynka" <a...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Big Brother - nic złego
Date: Tue, 3 Apr 2001 13:48:42 +0200
Sender: [anio friko.onet.pl]@dial54.jgora.dialog.net.pl

> Nie wiem co ludzie mają za obsesje na temat BB
> To nic złego podglądać, a najciekawsze są zadania,
> które muszą wykonać. A co wy na to?

Osobiście oglądam BB i nie dostrzegam w tym programie niczego złego, ani
niemoralnego. Przebywają tam normalni ludzie, rozmawiają na zupełnie
normalne tematy, a do tego wszystkie lubią się czasem pośmiać, powygłupiać i
nieźle zabawić. Mają dość wysokie poczucie własnej wartości, co pomaga im
zaistnieć w tym programie. Całkowicie nie widzę przyczyny, dlaczego BB budzi
tak wielkie kontrowersje. Osobiście uważam, że każdemu należy się odrobina
prywatności, ale ci ludzie sami to wybrali, dokonali wyboru, stanęli przed
zadaniem zmierzenia się z własnymi siłami, własnymi zahamowaniami, własnym
wstydem i postanowili pokazać się całemu światu. Przecież ci ludzie
całkowicie zdają sobie sprawę z obecności kamer, zdają sobie z tego sprawę,
że są bezustannie obserwowani!!!! Nie uważam się za kogoś be z tej
przyczyny, że podglądam ludzi, którzy sami tego chcą. Ponadto chciałam
jeszcze rzec, że moim skromnym zdaniem BB jest o wiele lepszy od jakichś
głupich teleduperel. Zamiast oglądać aktorów w TV, zamiast oglądać czy jakiś
Fernado pokocha jakąś tam Palomę i patrzeć się jak film się przedłuża, bo
ktoś tam dostał amnezji i pielęgniarka, która się w tym kimś zakochała
porwała go, teraz można zobaczyć jak se ludzie żyją naprawdę!!! Teraz mają
ludzie czego chcieli, a mimo wszystko wciąż narzekają. Naprawdę człowiekom
trudno jest dogodzić.
A co do tych teleduperel... to naprawdę jest to niesamowite, że w prawie
każdej telenoweli ktoś dostaje amnezji hehe ;->. Nie wiedziałam, że to jest
tak często występująca choroba ;-). A może to tam w Argentynie na nią tak
często ludzie cierpią hihi... :-))
---
Kabotynka
c...@b...gnet.pl
a...@t...pl
www.kabotynka.prv.pl
Gadu-Gadu: 785234

Sraj tak, aby każde gówno wprawiało cię w zachwyt