Bimber z miodu

1. Data: 2007-08-14 20:13:32

Temat: Bimber z miodu
Od: Krzysiek <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie może trochę nie na tą grupę ale czy ma ktoś dobry przepis na
bimber z miodu??
pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2007-08-14 20:21:57

Temat: Re: Bimber z miodu
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisał(a):
> Pytanie może trochę nie na tą grupę ale czy ma ktoś dobry przepis na
> bimber z miodu??

Jedynie na wspaniałe miody pitne.
pozdsr. Jerzy

3. Data: 2007-08-14 20:33:07

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek pisze:
> Pytanie może trochę nie na tą grupę ale czy ma ktoś dobry przepis na
> bimber z miodu??
> pozdrawiam
> Krzysiek

Nie profanuj miodu, no co Ty. Zrób lepiej dobry trójniaczek i pochwal
się :-)

4. Data: 2007-08-14 21:13:45

Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie profanuj miodu, no co Ty. Zrób lepiej dobry trójniaczek i pochwal się
> :-)

Można jeszcze krupnik litewski.
Kiedyś Bożenka z Wilna dawała przepis.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

5. Data: 2007-08-14 21:46:54

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie może trochę nie na tą grupę ale czy ma ktoś dobry przepis na
> bimber z miodu??
> pozdrawiam
> Krzysiek
8 kilo cukru, 80 dkg drożdży, małe opakowanie kwasku cytrynowego, pożywka dla
drożdży, wody do 30 litrów, mała łyżeczka miodu. Tomek

6. Data: 2007-08-14 22:55:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:
> 8 kilo cukru, 80 dkg drożdży, małe opakowanie kwasku cytrynowego, pożywka dla
> drożdży, wody do 30 litrów, mała łyżeczka miodu. Tomek

To może być :-)

7. Data: 2007-08-15 17:35:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> 8 kilo cukru, 80 dkg drożdży, małe opakowanie kwasku cytrynowego, pożywka dla
> drożdży, wody do 30 litrów, mała łyżeczka miodu. Tomek

A nie 1410+łyżeczka miodu?
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2007-08-15 17:47:04

Od: "yur@s" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> 8 kilo cukru, 80 dkg drożdży, małe opakowanie kwasku cytrynowego, pożywka
> dla
> drożdży, wody do 30 litrów, mała łyżeczka miodu. Tomek
Co ty mieszasz ,przepis jedyny uswiecony tradycja to 1410 .Czyt:1 kiliogram
cukru ,cztery litry wody i dziesiec deko drodzy.

9. Data: 2007-08-15 20:41:59

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Co ty mieszasz ,przepis jedyny uswiecony tradycja to 1410 .Czyt:1 kiliogram
> cukru ,cztery litry wody i dziesiec deko drodzy.

Mnie z mojego przepisu dobrze wychodzi. Latami go doskonaliłem. Oczywiście bez
łyżeczki miodu. Ale miało być z miodem to zrobiłem unowocześnienie. Tomek

10. Data: 2007-08-16 07:26:24

Od: "michalek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie z mojego przepisu dobrze wychodzi. Latami go doskonaliłem. Oczywiście
bez
> łyżeczki miodu. Ale miało być z miodem to zrobiłem unowocześnienie. Tomek

A jeśli już przy tym temacie jesteśmy :) .... eee to czy nie
lepsze rezultaty osiaga się za pomocą drożdży winnych?

Mam zamiar w tym roku "popełnić" swój pierwszy tego typu
wyrób (mam zamiar wykorzystać śliwki) i sądziłem że drożdze
winne będą lepiej/skuteczniej/czyściej fermentowały.

Jakie są opinie doświadczonych

He...he
MARCEPAN
Re: co z z jezyn?