Bio-Calmille YR

1. Data: 2003-04-21 10:54:54

Temat: Bio-Calmille YR
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny co sądzicie o tej serii kosmetyków. Słyszałam, że kilka produktów
jest dobrych, a ja lubię komplety i chciałabym taki sobie sprawić tzn.:
tonik, krem-żel do twarzy, maseczkę oczyszczajacą i zel do mycia twarzy.
Wiem, że jest to raczej seria do cery delikatnej i wrażliwej - moja taka nie
jest. Ale trochę łagodnosci chyba mi nie zaszkodzi :)
Mam cerę mieszaną, skłonną do zaskórniaków. Teraz używam serii z Herbapolu
Plantacea, jest OK, ale musze spróbowac czegoś nowego. Z YR jeszcze nigdy
nic nie miałam.
Jeśli używacie tych kosmetyków to prosze o opinie (i napiszcie jakie macie
cery).

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-04-21 16:26:59

Temat: Re: Bio-Calmille YR
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Apr 2003 12:54:54 +0200, "Angelina" <a...@o...pl>
wrote:

>tonik, krem-żel do twarzy, maseczkę oczyszczajacą i zel do mycia twarzy.

Zel do twarzy moim zdaniem jest super, bardzo ladnie zmywa nawet
makijaz, z tej serii mialam ostatnio krem zimowy - po prostu rewelacja
i krem do twarzy - jak dla mnie dobry, ladnei sie wchlaniaja i skora
sie po nich nie swieci.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-04-21 16:29:09

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z tej serii znam, nastepujace kosmetyki:
- krem przeciw zimnu - polecam na zime;
- zel do demakijazu oczu - tez polecam, nie podraznia, jest przyjemny w uzyciu;
- zel-pianka do mycia twarzy - lagodny zel, dla mnie ok;
- maseczka oczyszczajaco-sciagajaca taka w zielonym opakowaniu, cos mi sie
zdaje ze ja wycofali a jesli nie to stanowczo odradzam - strasznie wysucza
skore.
- krem na noc - tez odradzam, przynajmniej dla mnie byl za ciezki i nie
wchlanial sie najlepiej (mam 20 lat).

1. Data: 2003-04-22 08:28:08

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angelina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> tonik, krem-żel do twarzy, maseczkę oczyszczajacą i zel do mycia twarzy.

Tonik - rewelacja, zwlaszcza kiedy zrobi sie cieplo i bedziesz go trzymala w
lodowce.
Maseczka oczyszczajaca - tez rewelacja, bylo o niej kilka razy, najlepsza
maseczka oczyszczajaca jaka mialam do tej pory.
Zel do mycia twarzy tez jest super, taki troche dziwny:) Nie moglam sie
przyzwyczaic do tego, ze wyglada tak glutowato, ale bardzo przyjemnie sie go
uzywa.
Kremu nie mialam. Mialam jeden krem z tej serii, pod oczy - byl za gesty, za
ciezki.

Kaska

1. Data: 2003-04-22 09:24:47

Temat: Odp: Bio-Calmille YR
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam krem różowy, odżywczy.
Dla mnie jest za ciężki i nie za dobrze się wchłania.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-22 14:07:35

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Skakanka " wrote:

> Maseczka oczyszczajaca - tez rewelacja, bylo o niej kilka razy,
> najlepsza maseczka oczyszczajaca jaka mialam do tej pory.

Rewelacja, ale warto zaraz po niej nałozyc maseczke nawilżającą. Efekt
cudowny, do tego uchronisz sie przed ewentualnym przesuszeniem
delikatniejszych partii twarzy.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-22 14:13:23

Temat: Re: Bio-Calmille YR - tonik i żel do dem. oczu
Od: "Anuryca ;\)" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Używam toniku i żelu do demakijażu oczu. Cerę mam mieszaną z mocno
przetłuszczającą się strefą T.

Tonik fajnie orzeźwia twarz i mam po nim gładką i milutką skórę. Po innych
tonikach miałam fajnie świeżą twarz ale nie była taka miła w dotyku
(Skakanko - pomysł z trzymaniem go w lodówce jest boski ! niech się tylko
zrobi ciepło to go tam przeprowadzę).

Żel do demakijażu też bardzo dobry - ładnie zmywa oczka i nie szczypie (ale
jeśli chodzi o preparaty do dem. oczu to ja nie jestem zbyt wybredna -
lubię wszystko co nie szczypie oczu - a jak do tej pory tylko zmywacz ziai
się nie sprawdził), a tego YR to ja już chyba piąte opakowanie kończę.
Do kremów YR jakoś nie mam przekonania i nie kupuję.

Pozdrawiam
Anuryca

Odcien podkladu i probki (troche OT)
Zuzyte, ocenione... i pytanie ;-)