Biopsja mammotomiczna

11. Data: 2007-05-30 07:25:12

Temat: Re: Biopsja mammotomiczna
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krzysiu, czyli oznacza to, ze ta cytologiczna jest duzo mniej wiarygodna?
> ew. mozesz podac %? chodzi o poliferatio folicularis:(

Sorry, nie znam procentów z rzetelnych badań, a nie chcę zgadywać ani
wróżyć z fusów. W wypadku guzka tarczycy BAC jest w zasadzie jedyną metodą
morfologiczną którą można ocenić zmianę przed jej wycięciem. Kryteria są
tak niestety skonstruowane, że nie można z 100% (jednak są procenty :-) )
pewnością określić na jej podstawie charakteru zmiany. Tak więc w takim
przypadku decyzja musi należeć do lekarza prowadzącego (i pacjenta
naturalnie) - IMO jeśli guzek nie wydaje się endokrynologowi/chirurgowi -
whatever - podejrzany, wycinanie 'na wszelki wypadek' nie jest sensowne.
Ryzyko operacyjne, znieczulenie, efekt kosmetyczny, możliwe powikłania...
Operacje tarczycy z reguły nieprzyjemne są, to nie wycięcie znamienia.
Nawet jeśli nie ma całkowitej pewności że jest to tylko zmiana rozrostowa.
No niestety, nie ma rady, musisz zaufać prowadzącemu Cię doktorowi. Biez
wracza nie rozbieriosz...

--
Krzysiek, EBP
w Polsce prawica to populiści którzy chodzą do koscioła, a lewica to

12. Data: 2007-05-30 07:54:02

Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał

> Dali Ci Mercedesa, a nie Renault, to nie narzekaj ;-)

po pierwsze nie mi, a po drugie wolałym nie mieć żadnego;P

pozdro
fatrix

13. Data: 2007-05-30 15:18:56

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1smexwzlccd85.1oaa4j3vh1qn1.dlg@40tude.net...

> [...]
> No niestety, nie ma rady, musisz zaufać prowadzącemu Cię doktorowi. Biez

to mowisz jak moj lekarz, dzieki za info:)

14. Data: 2007-05-31 07:30:53

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(-a):
> to mowisz jak moj lekarz, dzieki za info:)
Russkij?
Miło było, zdrowia i spokoju ducha życzę.

--
Krzysiek, EBP
Panu Bogu udały się koty; z pewnością najlepiej, a może wyłącznie

15. Data: 2007-05-31 14:52:20

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:15hjrmqjigroc$.1ubp056zjchy2$.dlg@40tude.net...

> Russkij?
> Miło było, zdrowia i spokoju ducha życzę.

haha, nieee ruskij:) co do tresci to mowisz tak samo.

potencja
Dietetyk -prosze o pomoc!!!
Endoprotezy stawów biodrowych-Otwock
podrażnienia górnej części ud - aki krem/masc ?
Problemy skórne