Re: Biszkopty - ile kcal?

From: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Biszkopty - ile kcal?
Date: Tue, 15 Oct 2002 05:59:03 +0200

Użytkownik "nova" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aoevb4$hg8$1@news2.tpi.pl...
> Jak się nie znasz to się nie popisuj, idiota ...
>
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:aoeetr$1vl$1@news2.tpi.pl...

> golonki
> kaloryczny

Odpowiada się pod wiadomością. Przeczytaj sobie podstawy używania usenetu.

Sam widzisz, że trafiłem w samo sedno. Twoja irytacja faktem bycia grubaską,
i niemożność zmiany tego faktu z powodu jedzenia dużych ilości biszkoptów
objawia się u Ciebie chamstwem.

A najlepiej przestań żreć te biszkopty i pobiegaj albo popływaj to może
chamstwo wyleczysz. A jak schudniesz, to może sobie wreszcie jakiegoś faceta
znajdziesz i będziecie mogli razem delektować się biszkoptami. :-P

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/