Biszkopty - ile kcal?

1. Data: 2002-10-14 12:49:37

Temat: Biszkopty - ile kcal?
Od: "nova" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tak się zastanawiam, ktos wie, ile kcal mają biszkopty?:)
Pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2002-10-14 12:57:20

Temat: Re: Biszkopty - ile kcal?
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nova" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Tak się zastanawiam, ktos wie, ile kcal mają biszkopty?:)
> Pozdrawiam
> Sylwia

:-)
Pytanie w stylu: "czy ktoś wie ile kcal ma golonka? czy jedząc trzy golonki
dziennie schudnę?, Czy chleb grubo posmarowany masłem jest mniej kaloryczny
niż smalcem?"

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-10-14 13:43:06

Od: "Jazz" <j...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aoeetr$1vl$1@news2.tpi.pl...

Zerkinj na moją stronę - tabela BTW.

> [...]
golonki
> dziennie schudnę?, Czy chleb grubo posmarowany masłem jest mniej

Wpadłem tu tylko na chwilę i co widzę? Jak zwykle pomocnego Janka W :-)

--
Jazz
http://zywienie.host.sk

4. Data: 2002-10-14 13:51:50

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jazz" <j...@p...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
> golonki
> kaloryczny
>
> Wpadłem tu tylko na chwilę i co widzę? Jak zwykle pomocnego Janka W :-)

W dodatku golonka i masło siedzi gdzieś złośliwie pod czaszką... ;>

Krystyna

5. Data: 2002-10-14 17:36:27

Od: "nova" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się nie znasz to się nie popisuj, idiota ...

6. Data: 2002-10-14 18:02:02

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jazz <j...@p...invalid> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aoei0v$sle$...@n...onet.pl...

> Wpadłem tu tylko na chwilę i co widzę? Jak zwykle pomocnego Janka W :-)
>
> --
> Jazz
> http://zywienie.host.sk>
Czy ten adres jest poprawny?.Nie wiem dlaczego, ale u mnie nie wchodzi (ta
strona).
pzdr
tade

7. Data: 2002-10-15 03:59:03

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się nie znasz to się nie popisuj, idiota ...

> [...]

Odpowiada się pod wiadomością. Przeczytaj sobie podstawy używania usenetu.

Sam widzisz, że trafiłem w samo sedno. Twoja irytacja faktem bycia grubaską,
i niemożność zmiany tego faktu z powodu jedzenia dużych ilości biszkoptów
objawia się u Ciebie chamstwem.

A najlepiej przestań żreć te biszkopty i pobiegaj albo popływaj to może
chamstwo wyleczysz. A jak schudniesz, to może sobie wreszcie jakiegoś faceta
znajdziesz i będziecie mogli razem delektować się biszkoptami. :-P

8. Data: 2002-10-15 12:10:27

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak si? zastanawiam, ktos wie, ile kcal maj? biszkopty?:)

http://www.republika.pl/kbmosir/tluszcze.html

Biszkopty 407Kcal na 100g

Pozdrawiam,
Vipi

9. Data: 2002-10-15 12:11:36

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
> Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/
>

>UUUUUU!!!!!! ostry jestes!:) moze nawet za ostry!
A tak swoja droga... to czy moglbys mi napisac na maila,
ktorym z urodziwych mezczyzn ze zdjec na swojej stronie
jestes???
Jezeli to zbyt osobista prosba to przepraszam, ale strasznie
chcialabym zobaczyc wlasciciela jakze cietego jezyka.

Serdecznie pozdrawiam Jana i wszystkich przez Niego
doswiadczonych,
Karolina
i czekam na swoja kolej:)

10. Data: 2002-10-15 16:59:51

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Serdecznie pozdrawiam Jana i wszystkich przez Niego
> doswiadczonych,
> Karolina
> i czekam na swoja kolej:)

:-)
Jak znajdę czas, to uaktualnię i zamieszczę trochę zdjęć z ostatniego
wypadu. Mam nadzieję, że znajdę kilka ciekawych wśród prawie dwóch tys,
które zrobiłem.
BTW Nie miałem zamiaru nikogo urazić, niektórzy jednak zupełnie nie mają
poczucia humoru. Pewnie od tych biszkoptów... :-P

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

[MM] ciasto z jabłkami
Mam pytanie ?