Biustonosz do glebokich dekoltow - 80D

11. Data: 2006-09-13 14:49:35

Temat: Re: Biustonosz do glebokich dekoltow - 80D
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@T...pl> napisał(a):

> Ale bajer. Szkoda ze nie mam mneijszego biustu, od razu bym takie cos
> kupowala.

no wlasnie, kazdy czegos zaluje: ja bym wolała mieć większy, iż sobie
wypychać poduchami ;-))
a co do taniości to nie przesadzajmy: 50 zł za seryjny biustonosz na pewno
nie pozwala producentowi z głodu zdechnąć ;-)))
właśnie zamówiłam, bo głupio mi ostatnio było, jak się to i owo z kiecy w
restauracji wymsknęło ;-)))

hania

12. Data: 2006-09-13 15:03:19

Od: "Zazula" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> [...]
> a co do taniości to nie przesadzajmy: 50 zł za seryjny biustonosz na pewno
> nie pozwala producentowi z głodu zdechnąć ;-)))

Wiesz, ja jestem skazana na kupowanie biustonosze, ktore w promocji kostuja
160 zl bo sa angielskiej firmy a polska rozmiarowka nie obejmuje mnie :( Tak
wiec jakbym mogla kupic cos za 50 zl to by mi sie micha cholernie cieszyla.

Zazula

13. Data: 2006-09-13 15:58:25

Od: "sq4ty" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> no wlasnie, kazdy czegos zaluje: ja bym wolała mieć większy, iż sobie
> wypychać poduchami ;-))

Świetne są te tabele rozmiarów. Według nich powinnam nosić rozmiar 80A, przy
czym ostatnio kupuję staniki głównie 80C. Z kolei niedawno obdarowano mnie
stanikiem o rozmiarze 75C, który _w życiu_ się na mnie nie dopnie (coś się
zaczęło pruć jak próbowałam :D), a miseczka, a właściwie micha, jest wielka,
przynajmniej jak na moje wyobrażenie o rozmiarze C. Ma za to miejsce na
jakieś poduszkowe wkładki, może wtedy miseczka by pasowała?
No więc jak tu wierzyć? Biust mam raczej z tych niedużych, co prawda ciut
przytyłam, i z B w porywach do C zrobiło się już raczej mniejsze C, więc
dlaczego tabela twierdzi, że mam A? Bardzo mnie to interesuje, dlaczego
teoria tak dalece odbiega od rzeczywistości?

Maja

14. Data: 2006-09-13 16:05:07

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dlaczego tabela twierdzi, że mam A? Bardzo mnie to interesuje, dlaczego
> teoria tak dalece odbiega od rzeczywistości?

No niestety co firma to inny rozmiar, ja tez tak mam. Jak nie znam firmy to
albo kupuje na "wiare", albo mierze jak jest mozliwosc.

--
pozdr,
ewka

15. Data: 2006-09-13 16:06:16

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty <s...@g...pl> napisał(a):

> Świetne są te tabele rozmiarów. ... Bardzo mnie to interesuje, dlaczego
> teoria tak dalece odbiega od rzeczywistości?

ja mam na to spiskową kontrteorię: mianowicie po to, by kupować rzeczy wg.
rozmiaru, potem ich nie nosic i w efekcie kupować następne.

Nie tylko tak jest ze stanikami: na Allegro cholery dostaję szukając rzeczy
na siebie: dogłębna analiza każdej oferty, a już nie daj Bóg śmiesznej
rozmiarówki literowej, wg. której noszę rzeczy (noszę, nie tylko w szafie
wiszą!) od XS do XXL. rozmiarówka liczbowa też jest świetna, bo mam i 36 i
42 (z rzeczy pasujących).

A tak na serio, to chyba tylko z niechlujstwa wynika....

zdrowki
hania

16. Data: 2006-09-14 08:19:41

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaC" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Mam pytanie - czy biust naturalny się tak ułoży w staniku? Mój nigdy
przenigdy nie wygląda tak w żadnym staniku, skóra jest miękka i nie ma siły
żeby podniesiony układał się jak dwie kule. Czy tylko ja tak mam czy to tak
jest??

> no ten jest niezly :) tylko pewnie cholernie niewygodny ;) i jest w nim
> goraco :) ale za to tani wiec chyba go zamowie :)

Tani ale mam wątpliwości - mam parę staników podobnego kroju i ucieka mi z
nich biust, a mam liche 70C. Bałabym się, że przy schyleniu się albo
normalnych ruchach ucieknie mi zawartość... Ale jak mówię - mój biust nie
jest z tych sztywnych kul, które nawet duże nie drgnął :)

Agata

17. Data: 2006-09-14 10:28:44

Od: "AniaC" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agatek" <a...@y...co.uk> wrote in message

> [...]
> normalnych ruchach ucieknie mi zawartość... Ale jak mówię - mój biust nie
> jest z tych sztywnych kul, które nawet duże nie drgnął :)

Okaze sie co z tgo bedzie. Jakos niedlugo maja mi to przyslac wiec sie
ubiore w to i zdam relacje czy to dziala czy nie :)

Ania

18. Data: 2006-09-14 11:36:25

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> [...]
> dlaczego tabela twierdzi, że mam A? Bardzo mnie to interesuje, dlaczego
> teoria tak dalece odbiega od rzeczywistości?

moze zle sie mierzysz? miedzy A a C jednak jest spora roznica. co
prawda pierwszy w zyciu stanik mialam na B, wiec z autopsji
nie znam tego rozmiaru, ale to, co widze w sklepach podpisane jako A to
naprawde malutkie jest. moj biust z czasow, gdy mialam C, na
pewno by sie w toto nie zmiescil :)

-- kasica

19. Data: 2006-09-14 12:21:51

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaC <a...@p...pl> napisał(a):

> Okaze sie co z tgo bedzie. Jakos niedlugo maja mi to przyslac wiec sie
> ubiore w to i zdam relacje czy to dziala czy nie :)

mi też, bo oczywiście się skusiłam, a biust miałam fajny, jak szamałam
Gravistat, ale tylko biust był wtedy fajny ;-)))

hania

20. Data: 2006-09-14 19:58:16

Od: "sq4ty" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> moze zle sie mierzysz? miedzy A a C jednak jest spora roznica.

No więc właśnie o to chodzi, że JEST duża ta różnica, a ja się mierzę raczej
dobrze. Nawet jeśli nawet robię to niezbyt umiejętnie, to różnica pod biustem-
biust wynosi około 13 cm, na pewno nie 16-17, jak podają tabele. Przed chwilą
wrzuciłam w jakiś "kalkulator rozmiarów" na stronie z bielizną swoje wymiary,
i wyszło mi, że mam 80D. Niezła rozpiętość, od 80A do 80D. Dobrze, że chociaż
to 80 mam pewne ;) (chociaż nie zawsze, do jednego stanika musiałam doszywać
kawałek zapięcia, bo mi się ciężko oddychało).

Ale że nie mam A to sama wiem, bo to jest naprawdę małe. W takim razie
dlaczego tabele kłamią? Czuję się oszukana :).

Maja (z pretensją w głosie)

Jaki material i dodatki pasuja do satyny?
Pilnie poszukiwana dobry fryzjer na Ursynowie
Podklad Illumination Heleny Rubinstein nr 302N
nie wszystko złoto i tak dalej... (porównuję i chwalę)
Pytanie o peeling TCA