Biustonosz do glebokich dekoltow - 80D

51. Data: 2006-09-25 09:20:51

Temat: Re: Biustonosz do glebokich dekoltow - 80D
Od: "AniaC" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.futuro.pl" <e...@t...com.pl> wrote in message
news:eeotl8$645$1@opal.futuro.pl...

> A za ile?

a za ile chcesz?
Ania

52. Data: 2006-09-25 09:49:32

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 25 Sep 2006 11:20:51 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@p...pl> i powiedziała:

> "news.futuro.pl" <e...@t...com.pl> wrote in message

> a za ile chcesz?

Ja chcę za jakieś 180 zł. Podać numer konta?

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

53. Data: 2006-09-25 11:24:23

Od: "AniaC" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> wrote in message

> Ja chcę za jakieś 180 zł. Podać numer konta?

bardzo zabawne...
Ania

54. Data: 2006-09-26 16:01:20

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> "Agatek" <a...@y...co.uk> wrote in message

> Okaze sie co z tgo bedzie. Jakos niedlugo maja mi to przyslac wiec sie
> ubiore w to i zdam relacje czy to dziala czy nie :)
>
> Ania
>
> Witaj Aniu!
Doskonale Cię rozumię, też mam takie same problemy. Nie próbuj tylko mkupować
bardotek. Pozdrawiam
Ela

Jaki material i dodatki pasuja do satyny?
Pilnie poszukiwana dobry fryzjer na Ursynowie
Podklad Illumination Heleny Rubinstein nr 302N
nie wszystko złoto i tak dalej... (porównuję i chwalę)
Pytanie o peeling TCA