Błąd lekarza!!

1. Data: 2001-08-14 08:37:40

Temat: Błąd lekarza!!
Od: "Plimar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
mam taki problem i nie wiem gdzie to zgłosić. Lekarz przy zwykłym zabiegu
wyciął nie to co trzeba. Zdawał chyba sobie z tego sprawę bo po kolejnej
wizycie odradzał zrobienia usg, mówiąc, że wszystko jest w porzadku. Jednak
moją dziewczynę coś podkusiło, żeby zrobić usg i wtedy wszystko wyszło
Co zrobić w takim przypadku
pzdr

2. Data: 2001-08-14 09:22:00

Temat: Re: Błąd lekarza!!
Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co wycial??? bo od tego zalezy dalsze postepowanie...

3. Data: 2001-08-14 09:37:33

Od: "Plimar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to ma za znaczenie?

4. Data: 2001-08-14 09:59:36

Od: "Paulina M" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to ma za znaczenie?

Ma i to wielkie, bo gdyby wyciął jej macicę to kobieta nie może już mieć
dzieci...

5. Data: 2001-08-14 10:22:45

Od: "Plimar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale Ty madra jesteś...,
dzieki za pomoc

6. Data: 2001-08-14 10:39:42

Od: "Paulina M" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za pomoc

Na pewno można zaskarżyć lekarza, ale wynik zależy od tego jak wielki
uszczerbek na zdrowiu poniosła Twoja dziewczyna. Wiadomo, że lekarze i tak
będą się trzymać razem, ale myślę, że nie najważniejsze jest tutaj
odszkodowanie a satysfakcja dziewczyny, że ktoś został ukarany za złe i być
może świadome postępowanie.
Musicie iść do innego lekarza żeby mieć pewność, że zostało wycięte nie to
co trzeba lub "przy okazji" nie to co trzeba a potem złożyć skargę do
dyrektora szpitala. Nigdzie jednak nie pozostawiajcie oryginalnych
zaświadczeń lecz tylko kopie, bo przy takiej sprawie mogą "zginąć".
Powodzenia - Paulina

7. Data: 2001-08-14 13:51:39

Temat: Re: Bł?d lekarza!!
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>moją dziewczynę coś podkusiło, żeby zrobić usg i wtedy wszystko wyszło
Można wystąpić do prokuratury z oskarżeniem o spowodowanie uszczerbku na
zdrowiu. Można też w procesie cywilnym skarżyć o odszkodowanie za
uszczerbek na zdrowiu.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

8. Data: 2001-08-15 01:03:19

Temat: Odp: Bł?d lekarza!!
Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można wystąpić do prokuratury z oskarżeniem o spowodowanie uszczerbku na
> zdrowiu. Można też w procesie cywilnym skarżyć o odszkodowanie za
> uszczerbek na zdrowiu.

Można ustalić gdzie gość mieszka :( to poważna sprawa ja sądze...

9. Data: 2001-08-16 21:04:55

Od: "Doktor" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Plimar" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
Jednak
> moją dziewczynę coś podkusiło, żeby zrobić usg i wtedy wszystko wyszło

Witam !

Po pierwsze chcialbym zaznaczyc ze niekoniecznie powinnismy mowic o bledzie
lekarskim. Biorac pod uwage info ktorego sie dowiedzialem z notek (wykonane
USG) - chcialbym zaznaczyc ze wcale nie musialo dojsc do bledu. Juz
tlumacze - jest wiele zabiegow - w czasie ktorych okazuje sie ze operowana
zmiana nie jest jedyna i nalezy wykonac zabieg znacznie bardziej okalajacy -
aby po pewnym czasie nie bylo niepotrzebnej reoperacji. Czesto w roznych
zabiegach na jamie brzusznej wycina sie "przy okazji" zmienuiony wyrostek
robaczkowy - czy tez uchylek Meckela - ktore predzej czy pozniej moglby
doprowadzic do ponownej operacji. Podobna sytuacja jest w czasie operacji
ginekologicznych - idealem operujacego jest pozostawienie jak najwiecej
mlodej dziewczynie/kobiecie - szczegolnie, ktora jeszcze nie rodzila - ale
podkreslam sa sytuacje kiedy to dla dobra pacjentki nalezy wykonac operacje
radykalna. Mowie o tym abysmy zdawali sobie sprawe ze sa bardzo czesto takie
sytuacje. Z drugiej jednak strony lekarz ma obowiazek przedstawic pacjentowi
zaistniala sytuacje - gdyz pacjent ma prawo wiedziec o przebiegu zabiegu i
ewentualnych rokowaniach - nastepstwach. Dlatego chcialbym zaznaczyc ze to
sa moje dywagacje jedynie - poniewaz nie wiem nic jaki byl zabieg i jaki byl
wynik USG - ale chyba na poczatek najlepszym wyjsciem bylaby szczera rozmowa
z danym lekarzem - i przedstawienie mu swoich watpliwosci . Jesli to nie
pomoze- nalezy interweniowac ...... prawnikow przeszkolonych w dziedzinie
medycyny jest obecnie wielu :>

Pozdrawiam
Zycze udanego rozwiazania sprawy
"Doktor"

10. Data: 2001-08-16 21:16:29

Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na razie to chyba sprawa jest dosc dziwna, najpierw pomocy ktoś mojej Pani
zrobił kuku ale jak chcesz czegos blizej sie dowiedziec zeby przynajmniej
moc ocenic to nie bo nie,
idz koles do Sandauera takich jak ty on bardzo potrzebuje, szkoda, ze tak
pozno sie zglaszasz moze zalapalbys sie na liste kandydatow do Sejmu
Marek

Leki na recepte
Odruch wymiotny
zylaki nog