Blagam o pomoc- wybor prezentow

1. Data: 2005-12-14 21:44:18

Temat: Blagam o pomoc- wybor prezentow
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swieta sie zblizaja i jak co roku dramat kupowania prezentow. Do obdarowania
jest trojka siostrzencow i siostrzenica.Mala charakterystyka
Kasia - lat 15- wesola, otwarta, bardzo inteligentna, doskonale sie uczy,
wie czego chce w zyciu (zadziwiajace dla mnie)- chce zostac stomatologiem. W
zeszlym roku dostala ok 500 stron najrozniejszych wspolczesnych nut do gry
na pianinie (wlasnorecznie wynalezione w sieci) plus blyszczyk.
Daniel - lat 12- niesmialy, bystry, skryty, lubie majsterkowac, ma zmysl
techniczny. W zeszlym roku zarazony elektronika przez mojego meza- dostal
zestawy do samodzielnego montazu, lutownice i inne akcesoria
Mateusz - lat 10- wesoly, troskliwy, niezly sportowiec, gra w druzynie
juniorow pilki noznej, w zeszlym roku dostal wersje mini gier planszowych
Robert- lat 9- zywiolowy, rozrabiaka, troche rozpieszczony, nie wykazuje
zadnych konkretnych zainteresowan (moze poza dokuczaniem rodzenstwu). W
zeszlym roku dostal wersje mini gier planszowych.

Macie moze jakies pomysly na prezenty? Cena tak do ok 50 zl na glowe
(srednia). Szczegolnie nic do glowy mi nie przychodzi w sprawie chlopcow.
Prosze pomozcie bo swieta lada dzien a ja wychodze z siebie szukajac
inspiracji:-(

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2005-12-15 08:55:57

Temat: Re: Blagam o pomoc- wybor prezentow
Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:dnq3pf$sqv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> (srednia). Szczegolnie nic do glowy mi nie przychodzi w sprawie chlopcow.
> Prosze pomozcie bo swieta lada dzien a ja wychodze z siebie szukajac

no ja też mam problem. Rodzice mojego chrześniaka podpowiedzieli mi, ze
książka origami byłaby dla niego odpowiednia, bo on taki manualny. Mały ma 8
lat. Do tego dokupię jeszcze coś z lego, bo maniak robotów jest. Może dla
tego 9-cio latka też taka książka byłaby dobra?

3. Data: 2005-12-15 09:23:01

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lat. Do tego dokupię jeszcze coś z lego, bo maniak robotów jest. Może dla
> tego 9-cio latka też taka książka byłaby dobra?

Chyba kiepsko- to wymaga troche cierpliwosci. A jemu na pewno jej brakuje.
Najstarszy jest bardzo dokladny i cierpliwy ale watpie zeby 12 interesowalo
jeszcze origami.
Dodam jeszcze ze mama dzieciaczkow jest plastyczka. I spedza duza czasu z
dziecmi na zabawach manualnych. Mysle ze tutaj nic nowego nie wymysle :-(

Pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2005-12-15 12:15:03

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" napisał w wiadomości :

> [...]
> zeszlym roku dostala ok 500 stron najrozniejszych wspolczesnych nut do gry
> na pianinie (wlasnorecznie wynalezione w sieci) plus blyszczyk.
Jesli lubi sluchac muzyki moze jakas plytke (cos z nowosci) na rynku?

> Daniel - lat 12- niesmialy, bystry, skryty, lubie majsterkowac, ma zmysl
> techniczny. W zeszlym roku zarazony elektronika przez mojego meza- dostal
> zestawy do samodzielnego montazu, lutownice i inne akcesoria
Jakis powazniejszy model do sklejania/wykonania?

> Mateusz - lat 10- wesoly, troskliwy, niezly sportowiec, gra w druzynie
> juniorow pilki noznej, w zeszlym roku dostal wersje mini gier planszowych
Moze super podkolanowki do nogi (widzialam takie u syna kolezanki
chociaz pewnie nazywaja sie bardziej fachowo)

> Robert- lat 9- zywiolowy, rozrabiaka, troche rozpieszczony, nie wykazuje
> zadnych konkretnych zainteresowan (moze poza dokuczaniem rodzenstwu). W
> zeszlym roku dostal wersje mini gier planszowych.
brak pomyslu he he - a serio moze pilke do kosza z serii /mini firmowka/
(wtedy zmiescisz sie w cenie). Moje dzieci dostaly wlasnie taka do kosza
(nike)
i byly zachwycone.

Patka

5. Data: 2005-12-15 12:20:13

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka napisał:
> Swieta sie zblizaja i jak co roku dramat kupowania prezentow. Do obdarowania
> jest trojka siostrzencow i siostrzenica.

Zobacz to:
http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/425886
to jest super gra dla całej rodzinki

To też fajna zabawa:
http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/436631

i ew. puzzle 3D

A książki? Wyszła nowa Musierowicz, o 15-o latce akurat.
Albo muzyka - może marzą (ci starsi) o jakiejś płycie?

Pozdrawiam
Rozs

Nowe ksiazki w polroczu ?
Re: uwaga na cwaniaka rtozsyłają trojany
telewizja w komputerze
poznać
Re: uwaga na cwaniaka rtozsyłają trojany