Re: Blagam o pomoc- wybor prezentow

From: "Patka" <e...@W...com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Blagam o pomoc- wybor prezentow
Date: Thu, 15 Dec 2005 13:15:03 +0100

Użytkownik "Kropelka" napisał w wiadomości :

> Kasia - lat 15- wesola, otwarta, bardzo inteligentna, doskonale sie uczy,
> wie czego chce w zyciu (zadziwiajace dla mnie)- chce zostac stomatologiem.
> zeszlym roku dostala ok 500 stron najrozniejszych wspolczesnych nut do gry
> na pianinie (wlasnorecznie wynalezione w sieci) plus blyszczyk.
Jesli lubi sluchac muzyki moze jakas plytke (cos z nowosci) na rynku?

> Daniel - lat 12- niesmialy, bystry, skryty, lubie majsterkowac, ma zmysl
> techniczny. W zeszlym roku zarazony elektronika przez mojego meza- dostal
> zestawy do samodzielnego montazu, lutownice i inne akcesoria
Jakis powazniejszy model do sklejania/wykonania?

> Mateusz - lat 10- wesoly, troskliwy, niezly sportowiec, gra w druzynie
> juniorow pilki noznej, w zeszlym roku dostal wersje mini gier planszowych
Moze super podkolanowki do nogi (widzialam takie u syna kolezanki
chociaz pewnie nazywaja sie bardziej fachowo)

> Robert- lat 9- zywiolowy, rozrabiaka, troche rozpieszczony, nie wykazuje
> zadnych konkretnych zainteresowan (moze poza dokuczaniem rodzenstwu). W
> zeszlym roku dostal wersje mini gier planszowych.
brak pomyslu he he - a serio moze pilke do kosza z serii /mini firmowka/
(wtedy zmiescisz sie w cenie). Moje dzieci dostaly wlasnie taka do kosza
(nike)
i byly zachwycone.

Patka