Błagam srenik na zimno pline !!!!

1. Data: 2004-01-18 16:40:04

Temat: Błagam srenik na zimno pline !!!!
Od: "Anake" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielką prośbę zapomniałam (zgubiłam) przepis na sernik na zimno a w
środę przyjeżdżają do mnie przyszli teściowie specjalnie na ten sernik no i
właśnie się opamiętałam że nie mam tego przepisu a co najgorsze niepamiętam
go wiem że trzeba było śmietanę margarynę biszkopty i jajka. Czy ktoś może
ma jakiś przepis na sernik? Błagam ratujcie !!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam Ania

1. Data: 2004-01-18 17:56:05

Temat: Odp: Błagam srenik na zimno pline !!!!
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> go wiem że trzeba było śmietanę margarynę biszkopty i jajka. Czy ktoś może
> ma jakiś przepis na sernik? Błagam ratujcie !!!!!!!!!!!!!!!!!

Prosze bardzo:

3 serki homogenizowane
3 żółtka
1,5 szklanki cukru
3/4 kostki masła
1 szklanka mleka
1 cukier waniliowy
1 opakowanie galaretki
3 łyżki żelatyny
1 kg owoców

Żółtka utrzeć z cukrem. Dodać cukier waniliowy.
Żelatynę rozpuścić w mleku.
Utarte żółtka przełożyć do jeszcze ciepłego roztworu żelatyny w mleku.
Wszystko wymieszać z serem i roztartym mikserem masłem.
Masę przełożyć do tortownicy i wstawić do lodówki.
Po zastygnięciu przybrać owocami.
Zrobić galaretkę, poczekać ,aż trochę zgęstnieje i zalać nią masę serową z
owocami.

Smacznego.
Basiek.

1. Data: 2004-01-18 18:05:06

Temat: Re: Błagam srenik na zimno pline !!!!
Od: "elasmo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sernik na zimno

50dkg serka homogenizowanego (niesłodzony)
2 szkl. cukru
6 jajek
4 łyżki płaskie żelatyny np. Winiary
25dkg masła roślinnego
0,5 l mleka
galaretka

---
Wykonanie:
Żelatynę zalać zimną wodą tyle, aby dała się wymieszać, pozostawić do
namoczenia.
W misce masło utrzeć z cukrem, dodać 2 całe jajka i 4 żółtka ; dodać
erki -ubić mikserem na puszystą masę.
Przygotować galaretkę owocową.
Mleko zagotować, do gorącego włożyć namoczoną żelatynę i mieszać do
całkowitego rozpuszczenia.
Dodać do masy serowej mleko z żelatyną i wymieszać. Teraz należy poczekać,
aż masa ostygnie i zacznie się lekko ścinać (ale tylko lekko).
Ubić pianę z 4 białek na sztywno i dodać do ścinającej się masy serowej,
delikatnie wymieszać łyżką i wlać do formy np. tortownicy dużej.
Odczekać, aż stężeje ułożyć jakieś owoce i zalać krzepnącą galaretką..
Odstawić do całkowitego ścięcia.

Pozdrawiam.
elasmo

1. Data: 2004-01-18 19:39:19

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Witam ! Podaję Ci przepis który od lat robię i jest zawsze bardzo smaczny.
Cała moja rodzinka i znajomi bardzo go lubia i różne wersje znają.
Podam ci na 4 kolory ale możesz zrobić jednokolorowy.

SERNIK NA ZIMNO:
75 dkg twarogu
3/4 kostki masła
4 galaretki ( każda w innym kolorze aby kontrastowały)
3 łyżki cukru
2 paczki herbatników

Ser zmielić i utrzeć razem z masłem, następnie podzielić na 3 porcje.
Galaretkę rozpuścić w połowie wody podanej na opakowaniu z 1 łyżką cukru.
Gdy galaretka ostygnie dodać do pierwszej porcji sera i dokładnie wymieszać.
W tortownicy ułożyć wcześniej herbatniki i wylać na to pierwszą warstwę. Po
ostygnięciu następną i jak wszystkie już są wylane i zastygnięte wylewamy na
wierzch galaretkę rozpuszczoną w pół litra wrzątku i przestygniętą. Sernik
wychodzi warstwowy i kolorowy .

Jeśli będziesz chciała więcej informacji to pytaj.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2004-01-18 19:46:43

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anake" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> go wiem że trzeba było śmietanę margarynę biszkopty i jajka. Czy ktoś może
> ma jakiś przepis na sernik? Błagam ratujcie !!!!!!!!!!!!!!!!!

ze smietana? tzn kremowa? ja dostalam od kolezanki taki, podobno boski:

Sernik bez pieczenia z ananasem

2 serki homogenizowane (40dag) naturalne
3/4 szklanki cukru pudru
1 cukier waniliowy
2 szklanki smietany kremowki
1 puszka ananasa w plastrach
2 lyzki zelatyny
1 galaretka ananasowa
garsc rodzynek

Rodzynki sparzyc i osaczyc. Plastry ananasa osaczyc z zalewy i pokroic w
kostke. Zelatyne namoczyc w niewielkiej ilosci wody, rozpuscic podgrzewajac
ostudzic.
Serki utrzec z cukrem pudrem i cukrem waniliowym. Smietane ubic na sztywno,
polaczyc z serkiem, zelatyna, rodzynkami i ananasem (kilka kawalkow zostawic
do przybrania).
Mase serowa wlozyc do tortownicy srednicy 24 cm i wstawic na 1 godz do
lodowki. galaretke przyrzadzic wg przepisu podanego na opakowaniu i odstawic
do lekkiego stezenia. Schlodzony sernik przybrac ananasem i zalac tezejaca
galaretka.
Wstawic na 2 godz do lodowki

---------------------------
pzdr
marta

1. Data: 2004-01-18 19:51:53

Od: "dkd" <_dkd_@_nd.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja podam swoj przepis na sernik na zimno
Składniki

* 1 kg sera
* 3 zoltka
* 1/2 kostki masla
* rodzynki
* 1/2 szklanki cukru
* herbatniki
*galaretka
Ser nalezy zmielic dwa razy, chociaz ostatnio rozdrabniam widelcem lub jak
jest zapakowane hermetycznie to gniote w rekach. Do sera dodac maslo, cukier
i zoltka - utrzec mikserem, na koniec dodac sparzone rodzynki. Ulozyc w
sredniej wielkosci tortownicy herbatniki oraz ser, wstawic do lodowki,
miedzyczasie rozpuscic galaretke 1 lub 2, ostudzic i wlać na sernik
zycze smacznego
Dorota

deser ryzowy ;)
Tarta z brzoskwiniami i mascarpone [P]