Blender/mikser Braun - pytanie laickie

1. Data: 2005-03-16 17:40:31

Temat: Blender/mikser Braun - pytanie laickie
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc dostaliśmy - Braun MR 5550 BCHC. Prezent fantastyczny - miksuje,
sieka mięso na tatara, robi majonez ubija śmietane, kruszy lód i w ogóle...
ale tu nie ochwalenie się chodzi. Otóż użyłam ci ja sobie czegoś co się
nazywa "nasadka miksująca" - czyli jakby podstawowego wyposazenia blendera.
I mam laickie pytanie - jak ją ułożyc w zmywarce coby się dobrze umyła? I
czy w ogóle ryzykować mycie w zmywarce? W instrukcji stoi że akurat tę część
można, ja z dziką przyjemnością wpakuję ją do potwora, zwłaszcza że paćka
się ona straszliwie przy robocie. Ale właśnie mam wątpliwości, szczególnie
co do ułożenia takiego coby się woda z niej wylewała... Macie może jaies
pomysły? Ktoś to ćwiczył już?

--
Joanna Gacka

2. Data: 2005-03-21 12:12:14

Temat: Re: Blender/mikser Braun - pytanie laickie
Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gacka wrote:
> No więc dostaliśmy - Braun MR 5550 BCHC.

Znaczy, kuzyn albo i brat blizniak.

> nazywa "nasadka miksująca" - czyli jakby podstawowego wyposazenia blendera.
> I mam laickie pytanie - jak ją ułożyc w zmywarce coby się dobrze umyła?

Najpierw mnie łopatologicznie wyjasnij, co to jest ta nasadka, nie mam
instrukcji pod reka...

Dominika Zmywarkujaca Zanadto. :)
--
unikatowa biżuteria i srebro użytkowe
http://rakowska.pl/

3. Data: 2005-04-07 09:06:30

Od: "Joanna Gacka" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@b...man.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:d1mcg8$4de$1@zeus.man.szczecin.pl...

> Znaczy, kuzyn albo i brat blizniak.

> Najpierw mnie łopatologicznie wyjasnij, co to jest ta nasadka, nie mam
> instrukcji pod reka...

Sie nie doczekalam i wsadziłam do zmywary. Nie zaszkodziła.
Chodziło o to takie długie białe z nożykami na końcu

JG

Gdzie oświetlanie?
renowacja regału domowymi sposobami?
[straszny spam] nie myj okien na święta :)
ciastka
chcę kupić robota