Blizny

1. Data: 2004-02-11 12:31:22

Temat: Blizny
Od: "Jacek " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Około rok temu uległem wypadkowi , którego efektem było otwarte
złamanie podudzia. Po operacyjnych zabiegach na mojej nodze zostały paskudne
sino brunatne blizny . Proszę o info czy można kupić jakiś preparat , maść
i.t.p którego działanie mogłoby poprawic " wygląd " mojej nogi . Dzięk za
ewentualne rady. Pozd. Jacek (z lekko " przybrązowioną " nogą ) ;-(

2. Data: 2004-02-11 16:05:28

Temat: Re: Blizny
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i.t.p którego działanie mogłoby poprawic " wygląd " mojej nogi . Dzięk za
> ewentualne rady. Pozd. Jacek (z lekko " przybrązowioną " nogą ) ;-(

Proponuję SYSTEMETYCZNE smarowanie maściami typu Contratubex (wersja
droższa, ale nie śmierdząca), lub polskim Cepanem (tańszy, ale o osobliwym
zapachu), lub jakimś innym specyfikiem zawierającym wyciąg z cebuli.
Przydatna mogą też być żele zawierające heparynę (np. Lioton 1000). Ale cały
sekret tkwi w systematyczności i długim masażu blizn maściami. I efektu nie
należy spodziewać się szybko :(
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-02-11 17:52:45

Od: "Jacek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

C.Jola <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Nakarm głodne dziecko
> www.pajacyk.pl
>
> DZIĘKI DZIĘKI Na "pokazy" moich "spacerówek" się nie wybieram ale jakby
się udało poprawić wygląd mojej "giry" to by było dobrze. Pozdrawiam.
Jeszcze nie nasmarowany Jacek .

4. Data: 2004-02-11 22:05:41

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JA POLECAM tointex
lepiej się sprawdziła niż contractubex

pozdr.

ps. i liczy sie systematyka smarowania, 3 razy dziennie, nawet przez pół
roku

Paulina i Ola 18.06.2003
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

stanowiska w pielegniarstwie