Bluzg poleca

1. Data: 2007-09-29 01:55:52

Temat: Bluzg poleca
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=BwNrmYRiX_o

Znany standard, Dave Brubeck i wszystko jasne.
Ten kawalek potrafi wg mnie wskrzesic pozytywne emocje, nawet w kompletnie
zdolowanym czlowieku.
Jest wiele wykonan tegoz, ale wg mnie to, z 1961 roku (z programu Jazz
Casual) jest najlepsze, sporo tu improwizacji.
Chcialbym kurwa wiedziec jakie sa Wasze wrazenia po jego przesluchaniu
(ogladac nie trzeba, wykonanie jest wazne).
XXXLka - morda w kubel, ciebie nie pytam o zdanie pierdolo.
Ponadto polecam ich koncert z........ 2004 roku, dla ulatwienia dla
zasysaczy:
Jazz Dave Brubeck - Take Five Im Quartett Baden-Baden 2004
Dave juz stary, niewiele mu brakuje a prowadziloby go pod reke do fortepianu
dwoch gosci tak jak Rubena Gonzalesa z Buena Vista Social Club, chocby na
koncercie na Malcie w Poznaniu, na ktorym oczywiscie, jako fan BVSC bylem.
Chuj z nimi, podziwiajcie DB Quartet amatorzy.
Czekam na opinie, chociaz znajac Wasze podejscie do mnie, to chuj predzej
napisze niz Wy tandeciarze.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

2. Data: 2007-09-29 02:35:37

Temat: Re: Bluzg poleca
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

Tu macie drugie, niegorsze wykonanie amatorzy:
http://www.youtube.com/watch?v=faJE92phKzI

3. Data: 2007-09-29 07:15:53

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
> Chuj z nimi, podziwiajcie DB Quartet amatorzy.
> Czekam na opinie, chociaz znajac Wasze podejscie do mnie, to chuj predzej

Dobry kawałek :)
A we mnie pozytywne emocje budzi ten kawałęk :
http://www.youtube.com/watch?v=mzTVJdadM0Y&mode=rela
ted&search=
albo ten
http://www.youtube.com/watch?v=4IyDJMw5uxk&mode=rela
ted&search=

:)

Pozdrawiam
Vicky

4. Data: 2007-09-29 07:55:46

Od: "trurl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości
> http://www.youtube.com/watch?v=BwNrmYRiX_o
>
> Chcialbym kurwa wiedziec jakie sa Wasze wrazenia po jego przesluchaniu
> (ogladac nie trzeba, wykonanie jest wazne).

Wybacz stary, ale to kurwa jakieś pierdoły.
Jeśli piszemy o emocjach, to we mnie budzi je ten kawałek
http://www.youtube.com/watch?v=MfYcKNqQoJo
13.07.1985 r., 70 tys. gardeł wydziera sie w niebogłosy na Wemlbey, emocje
sięgają zenitu!

5. Data: 2007-09-29 08:24:31

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 03:55, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=BwNrmYRiX_o
>
> Znany standard, Dave Brubeck i wszystko jasne.

Kocham jazz!!! Kocham dobra muzyke!!! Swietne! Dzieki :)

--
Fragile

6. Data: 2007-09-29 08:56:18

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chuj z nimi, podziwiajcie DB Quartet amatorzy.
> Czekam na opinie, chociaz znajac Wasze podejscie do mnie, to chuj predzej

Jazz ponad wszystko!

J-23

7. Data: 2007-09-29 21:31:24

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"trurl" <t...@o...pl> wrote in message news:fdl0cb$pul$1@news.onet.pl...

> Wybacz stary, ale to kurwa jakieś pierdoły.
> Jeśli piszemy o emocjach, to we mnie budzi je ten kawałek
> http://www.youtube.com/watch?v=MfYcKNqQoJo

Pierdolami jest caly spierdolony Kłin, ktorego sluchalem w podstawowce.
Muzyczka dla dzieciakow.
Teraz jak tylko slysze tego spedalonego goscia, to od razu wylaczam.
Nigdy nie mialem ich w swojej kolekcji, czy to na cd czy w mp3.
Moi rodzice to lubia i zawsze sie zastanawiam, dlaczego.

> 13.07.1985 r., 70 tys. gardeł wydziera sie w niebogłosy na Wemlbey, emocje
> sięgają zenitu!

Zjedz na recznym.
Tylko niedorozwoj musi miec specjalna atmosfere i ryj z glosnikow na tysiace
volt, zeby poczuc emocje i atmosfere debilu.

8. Data: 2007-09-29 21:43:40

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
s.com...

> Kocham jazz!!! Kocham dobra muzyke!!! Swietne! Dzieki :)

Przyjdzie czas, ze i mnie pokochasz....

9. Data: 2007-09-29 21:44:54

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
s.com...

> Jazz ponad wszystko!

O taaak.
BTW. Widziales koncert Bobbiego Mcferrina w Toronto kiedys? Ten gdzie
wystepowal tez Richard Bona...

10. Data: 2007-09-29 22:21:54

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 23:44, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

s.com...

> O taaak.
> BTW. Widziales koncert Bobbiego Mcferrina w Toronto kiedys? Ten gdzie
> wystepowal tez Richard Bona...

Ja chodze na kazdy koncert Bobbiego w Wawie :) Fenomen!!! Nie moglabym
nie pojsc :)

--
Fragile

Mylenie rzeczy nieprzyjemnych z niepotrzebnymi
Unikanie wygody, utrudnianie sobie zycia
nieprzyjemność bezczynności
LALA MA KOTA
Re: _(i)_ dwa światy