Blyszczyk?

1. Data: 2003-08-24 12:31:42

Temat: Blyszczyk?
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytalam w jednym poscie, ale moglo pozostac niezauwazone:-) wiec jeszcze raz
prosze o opinie na temat blyszczykow - zaznaczam, ze chodzi mi wylacznie o
te w tubkach, inne mam, a na taki zachorowalam :-) Nie chce Juicy Tubes
Lancome, chodzi mi o cos tanszego - Rimmel, Avon, Astor, Privi? Co
polecacie? Trwaly byc nie musi, w koncu to ino blyszczyk :-) Ma ladnie
pachniec i bardzo delikatnie kolorowac :-)
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-24 12:53:33

Temat: Re: Blyszczyk?
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polecacie? Trwaly byc nie musi, w koncu to ino blyszczyk :-) Ma ladnie
> pachniec i bardzo delikatnie kolorowac :-)
Polecam blyszczyk Arabian Glow z Avonu. Daje efekt mokrych ust, a do tego
jest pyszny! Mam najciemniejszy kolorek Radiant Glow.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-08-24 17:03:17

Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam blyszczyk Eveline nr15 , jest tani ok. 8 zł, mozesz go dostac
wszedzie, smakuje bosko - trzyma sie dosc dlugo, jest w roznych kolorkach -
mi najbardziej pasowala 15 bo jest taka naturalna :)

Pozdrawiam Ewa

1. Data: 2003-08-25 10:41:38

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4niolek" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam Ewa
>
> Ja plecam błyszczyk z Avonu z serii Glezawear kolor Tickle Pink, lub z
Looka.

1. Data: 2003-08-25 13:03:58

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Polecam blyszczyk Arabian Glow z Avonu. Daje efekt mokrych ust, a do tego
> jest pyszny! Mam najciemniejszy kolorek Radiant Glow.

rzeczywiscie Arabian Glow jest swietny, lekko sie swieci, bardzo ladnie
pachnie. Ja mam night glow i jestem bardzo zadowolona :)

pozdrawiam
wkn

1. Data: 2003-08-25 18:31:54

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> rzeczywiscie Arabian Glow jest swietny, lekko sie swieci, bardzo ladnie
> pachnie. Ja mam night glow i jestem bardzo zadowolona :)
Kupiłam dziś Night Glow, a Radiant Glow oddałam mamie. Oba są jednak śliczne
i godne polecenia.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-09-17 16:36:07

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bourjois,bourjoi,bourjois - będziesz zachwycona

1. Data: 2003-09-18 07:24:51

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> bourjois,bourjoi,bourjois - będziesz zachwycona

A z drozszych - Helena Rubinstein Stellars Gloss. Wygralam w konkursie
Looka. Re-we-lac-ja. Najlepszy, jaki mialam, spory (10 ml), trwaly, swietny
aplikator, pieknie sie blyszczy. Cena zwala z nog, ale warto :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-18 09:23:15

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:bkbmkn$3o2$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Helena Rubinstein Stellars Gloss. Wygralam w konkursie
> Looka.

Wrrrr....!! <burknęła mips, która w życiu nic nie wygrała>
No dobra, a teraz tłumacz się! To był konkurs esemesowy? Czy taki
tradycyjny? Dla każdego czy tylko prenumeratorek?

--
mips żądna nagród;)

1. Data: 2003-09-18 12:11:43

Od: " mips" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

No dobra, a teraz tłumacz się! To był konkurs esemesowy? Czy taki
tradycyjny? Dla każdego czy tylko prenumeratorek?

Grzebień czy szczotka ?
czy można rozciągnąć...lycrę
czy można rozciągnąć...lycrę
problem ze sciaganiem wiadomosci z tej grupy :(
Golden Rose [warszawa]