Błyszczyk

1. Data: 2005-02-16 09:12:32

Temat: Błyszczyk
Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pytanie do fanek błyszczków!
Jaki jest najlepszy ze średniej półki i najbardziej naturalny to znaczy nie
wyglądający jak klej biurowy (chodzi o wrażenie na ustach)?
Piszę ze średniej, bo ceny niektórych błyszczków np: Lancome sa bardzo
wysokie ok 100 zł za malutką tubeczkę!
Przynajmniej tak uważam!
Joleczka

1. Data: 2005-02-16 09:16:33

Temat: Re: Błyszczyk
Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr wrote:
> [...]
> wyglądający jak klej biurowy (chodzi o wrażenie na ustach)?
> Piszę ze średniej, bo ceny niektórych błyszczków np: Lancome sa bardzo

drogie ale warto...
wydajne
jak dla mnie Lancome jest dosc gesty, ale to sprawa ze dlugo sie trzyma na ustach,
ladnie nawilza,
ladnie sie bluszczy i nie da sie go "przedawkowac" .....
ja ta malutka tubeczke mam juz 4 miesiac i nawet nie zauwazylam zeby cos ubylo a
uzywam czesto :-)

--
*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.

1. Data: 2005-02-16 09:54:55

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Feb 2005 10:12:32 +0100, in pl.rec.uroda "Mir_Gdyr"
<m...@p...onet.pl> wrote in <cuv2p1$1lb$1@news.onet.pl>:

>Piszę ze średniej, bo ceny niektórych błyszczków np: Lancome sa bardzo
>wysokie ok 100 zł za malutką tubeczkę!
>Przynajmniej tak uważam!

to źle uważasz. Juicy Tubes Lancome kosztuje jakieś 85 zł (w Sephorze,
Douglasie czy gdzieś tam) za 15 ml - a to większa pojemność, niż
zwykle się zdarza. no i ma wygodną tubkę (ale to już akurat zostało
skopiowane przez masę marek).

z tańszych rzeczy, chociaż to w zasadzie niska półka, a pytałaś o
średnią, mogę pochwalić błyszczyk Bell Shiny Lips.

amg

1. Data: 2005-02-16 11:02:06

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> z tańszych rzeczy, chociaż to w zasadzie niska półka, a pytałaś o
> średnią, mogę pochwalić błyszczyk Bell Shiny Lips.

Wiesz nie każdy moze sobie pozwolić na wydawanie 85 zł na błyszczyk!
Ja mam pewną zasadę, że na niektóre produkty nie wydam tyle kasy czego nie
mogę powiedzieć o kremach do twarzy!
Joleczka

1. Data: 2005-02-16 11:08:06

Od: "Markiza" <m...@h...plbezSPAMU> szukaj wiadomości tego autora

Ulubiony blyszczyk to Glam-shine z L'oreal (30zl) - pieknie pachnie i
dobrze smakuje. Swietny jest tez nowy Max factor (pachnie karmelem). Troche
drozszy jest Revlon (kanciaste opakowanie), ale za to blyszczyk jest gesty
i ... chybana najlepszy z tych co mialam.

1. Data: 2005-02-16 11:16:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> [...]
> Douglasie czy gdzieś tam) za 15 ml - a to większa pojemność, niż
> zwykle się zdarza. no i ma wygodną tubkę (ale to już akurat zostało

Poza tym na allegro można kupić na sztuki normalnie sprzedawane po 4 jako
Juicy Bar mniejsze, 6ml, za circa 40 zł.

Jeśli chodzi o komfort, efekt i wydajność, to IMHO zapewniają idealny
stosunek ceny do jakości - podejścia pod wszelkie inne błyszczyki skończyły
się tak, że po moim jednokrotnym użyciu wzbogaciły się koleżanki. Mam jeden
pełnowymiarowy JT i 3 małe i mam wrażenie, że będę ich używać do emerytury.

JoP

1. Data: 2005-02-16 13:49:23

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Feb 2005 11:16:45 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda "Jolanta
Pers" <j...@g...pl> wrote in <cuva2t$ng1$1@inews.gazeta.pl>:

>Poza tym na allegro można kupić na sztuki normalnie sprzedawane po 4 jako
>Juicy Bar mniejsze, 6ml, za circa 40 zł.

a nawet taniej. wydajne są bardzo, więc można zaryzykować i raz kupić
na próbę, jak ktoś nie zna.

> [...]
>pełnowymiarowy JT i 3 małe i mam wrażenie, że będę ich używać do emerytury.

popieram. co prawda jednego JT oddałam w ludzi (za ciemny był), ale
pozostałe sześć trzyma się mocno u mnie w szufladzie. chociaż mam
takie spostrzeżenie, że brokatowy błękitny z letniej limitowanej
kolekcji jest nieco gorszy, bo używany przez kilka dni z rzędu wysusza
usta. sądzę, że to kwestia ilości brokatu.

amg

1. Data: 2005-02-16 15:37:32

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyglądający jak klej biurowy (chodzi o wrażenie na ustach)?
> Piszę ze średniej, bo ceny niektórych błyszczków np: Lancome sa bardzo

ze sredniej polki rewelacyjnie sprawuje sie ArtDeco, kosztuje chyba ok 56zł
(z aplikatorem taki, nie w tubce). Daje bardziej naturalny efekt od
GlamSzajna, pieknie podkresla usta, nie klei sie. Z wysokopolkowych,
mozliwych do kupienia taniej chociazby na allegro polecam JT i Diorkiss (nie
jest tak lepiacy jak Lancome, co mnie jako dlugowlosej istocie, bardziej
odpowiada).
pzd

1. Data: 2005-02-16 15:40:02

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]
> Douglasie czy gdzieś tam) za 15 ml - a to większa pojemność, niż
> zwykle się zdarza. no i ma wygodną tubkę (ale to już akurat zostało

Wczoraj w SuperPharmie we Wro (tej w Kameleonie) widziałam Merry Juicy
Bar -- 4 małe tubki za 99zł. Wychodzi 25zł za jeden, czyli wcale nie tak
drogo.

--
dusz.

1. Data: 2005-02-16 17:05:00

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Feb 2005 12:02:06 +0100, in pl.rec.uroda "Mir_Gdyr"
<m...@p...onet.pl> wrote in <cuvsti$2hh$1@news.onet.pl>:

>Wiesz nie każdy moze sobie pozwolić na wydawanie 85 zł na błyszczyk!

wiem.

>Ja mam pewną zasadę, że na niektóre produkty nie wydam tyle kasy czego nie
>mogę powiedzieć o kremach do twarzy!

cudnie. jeśli masz jeszcze jakieś zwierzenia, którymi chciałabyś się
podzielić, może przemyśl założenie bloga.

na przyszłość proponuję czytanie ze zrozumieniem: byłaś uprzejma
napisać, że JT kosztuje ok. 100 zł za malutką tubeczkę. pozwoliłam
sobie na sprostowanie, bo dość mocno rozminęłaś się z prawdą.
zasugerowałam także tańszy błyszczyk, ale najwyraźniej masz kłopoty
nie tylko z rozumieniem czytanego tekstu i cytowaniem go poprawnie,
ale też z lekturą dłuższych partii tegoż.

amg

farba na pasemka
F.Mahora
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
nowe cienie l'oreala
gdzie duzy wybor kosmetykow FREEMANS?