Błyszczyki?

1. Data: 2003-09-16 10:28:01

Temat: Błyszczyki?
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, już chyba dłużej nie wytrzymam, mam straaaaaaszną ochotę na
jakiś z tych modnych ostatnio apetycznych błyszczyków, no wiecie tych co
bywają owocowe, waniliowe i różniste i na ogół są sprzedawane w tubeczkach,
ale mam dylemat. Tyle się tego namnożyło, rozrzut cenowy dość duży, pewnie
już wiele z Was je wypróbowało, które polecacie? Które zapachy tudzież smaki
są najbardziej apetyczne, które najlepiej wyglądają na ustach, no i jak się
zachowują, tzn. czy nawilżają, itd.?
Maga

1. Data: 2003-09-16 10:48:23

Temat: Re: Błyszczyki?
Od: "agnwik" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
smaki
> są najbardziej apetyczne, które najlepiej wyglądają na ustach, no i jak

Dla mnie najlepsze sa z Avonu ,moze mało kolorkow ,ale nawilzaja swietnie!
Poza tym dlugo trzyma sie na ustach z Rimmela - winylowy błyszczyk
Nie warto wydawac zbyt duzej kasy na extra firmę .

aqa

aqa

1. Data: 2003-09-16 10:58:16

Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym dlugo trzyma sie na ustach z Rimmela - winylowy błyszczyk
> Nie warto wydawac zbyt duzej kasy na extra firmę .

Rimmel jest świetny, ale nie każdemu może sie podobać. Jest klejący
Poza tym ślicznie sie świeci i błyszczy jak na błyszczyk przystało ja mam
odcień takiego ciemnego brązu i jest cudowny
tylko nie radze sie z nim calowac bo obkleja sie pół twarzy
przetestowane ;-)

bandziora

1. Data: 2003-09-16 11:14:08

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto wydać kasę na Juicy Tubes Lancome, bo jest to naj, naj,
najlepszy błyszczyk jaki dotychczas miałam! Nadaje piękny połysk,
cudownie pachnie, długo się utrzymuje - jest fantastyczny.
Dobry jest także L'Oreal Juicy Color - mam od kilku dni, jestem w
trakcie testowania i jak narazie jestem zadowolona.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-16 14:57:32

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Warto wydać kasę na Juicy Tubes Lancome, bo jest to naj, naj,
> najlepszy błyszczyk jaki dotychczas miałam! Nadaje piękny połysk,
> cudownie pachnie, długo się utrzymuje - jest fantastyczny.

podpisuje sie pod tym wszystkymy rencamy:))))))))))

1. Data: 2003-09-16 16:03:52

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podpisuje sie pod tym wszystkymy rencamy:))))))))))

a ile to cudo kosztuje?
tweetka

1. Data: 2003-09-16 19:05:56

Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiś z tych modnych ostatnio apetycznych błyszczyków, no wiecie tych co
> bywają owocowe, waniliowe i różniste i na ogół są sprzedawane w

jesli chodzi o takie przezroczyste, ktore nadaja malo kolorku, to ja nie
widze roznicy i uwielbiam je wszystkie ;) kupuje kazdy ktory mi w rece
wpadnie, chociaz musze przyznac ze najbardziej lubie juicy friuts lancome i
dior jakis... rok temu kupilam tez cudowny revlona - kolor pomaranczowy z
brokacikiem ale na ustach tylko blyszczal, zadnego kolorku. za to jaki
zapach i smak :))).

chyba za bardzo ci nie pomoglam, ale ja jestem fanatyczka jesli chodzi o
blyszczyki. zwracam tylko uwage, czy ladnie pachna i maja fajny smak ;))

magda, wyblyszczykowana pupa ;)

1. Data: 2003-09-16 22:29:30

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga"
> Które zapachy tudzież smaki
> są najbardziej apetyczne,
Próbowałaś Sephory (chyba 14 zł)? Mniamm :)
Asia

1. Data: 2003-09-17 05:41:39

Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba za bardzo ci nie pomoglam, ale ja jestem fanatyczka jesli chodzi o
> blyszczyki. zwracam tylko uwage, czy ladnie pachna i maja fajny smak ;))
>
> magda, wyblyszczykowana pupa ;)

to taka fanatyczka ze nawet pupe smarujesz??

bandytka

1. Data: 2003-09-17 09:35:46

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Próbowałaś Sephory (chyba 14 zł)? Mniamm :)
> --
> Pozdrawiam
> Asia

Chm, może spróbuję, bo to mamoją kieszeń. Ech, jakbym tak wygrała w
totolotka, to chyba najpierw nakupiłabym górę kosmetyków, na które mnie
nigdy nie było stać!
A Sephorę robią akurat w samym Cetrum w Wawie, wreszcie w dobrym miejscu. A
może już ją zrobili? Mam dane z 6 wrześńia.
Maga

Kremy tonujące, koloryzujące
Pilates - okolice Katowic - ktoś słyszał?
Moda meska
kąpiel kwasowęglowa - co to jest?
tlusta cera a tradzik