Bo:

1. Data: 2009-01-30 20:44:19

Temat: Bo:
Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

- podloga do dupy
- brak kibicow z Polski
- sedziowie niemieccy, a Niemcy odpadly przez Polske i wola Chorwatow,
poniewaz trzymali z III Rzesza w czasie IIWS
- ...?

Bluzgacz

2. Data: 2009-01-30 20:47:31

Temat: Re: Bo:
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> - brak kibicow z Polski

To wina działaczy PZPR, nomen omen.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-01-30 20:52:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> [...]
> - sedziowie niemieccy, a Niemcy odpadly przez Polske i wola Chorwatow,
> poniewaz trzymali z III Rzesza w czasie IIWS

bo chorwaci są lepsi

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

4. Data: 2009-01-30 21:13:27

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 20:44, "Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:
> [...]
> - sedziowie niemieccy, a Niemcy odpadly przez Polske i wola Chorwatow,
> poniewaz trzymali z III Rzesza w czasie IIWS

A tak wogle co to jest ta piłka ręczna i czy ktoś to ogląda

5. Data: 2009-01-30 21:14:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 13:13:27 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

> A tak wogle co to jest ta piłka ręczna i czy ktoś to ogląda

Bardzo fajny sport, mój mąż uwielbia, tylko nie ma gdzie grać...

6. Data: 2009-01-30 21:16:31

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 21:14, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Bardzo fajny sport, mój mąż uwielbia, tylko nie ma gdzie grać...

Słyszałem że w Chorwacji są niezłe boiska

7. Data: 2009-01-30 21:36:33

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy> napisał(a):

> bo chorwaci są lepsi

Inaczej TRENERZE: bo Polacy byli beznadziejni.
I co sie stalo, niecale pol godziny po zakonczeniu meczu?
Ogladam Szklo i Sianecki dzwoni z Zagrzebia, relacjonuje rozmowe z Wenta,
ktory powiedzial "podloga przeszkadzala...." - no cos w tym rodzaju.
Sam Sianecki natomiast wspomnial o tym, ze bylo malo polskich kibicow, bo max
50 osob.
Zatem 2 z 3 punktow ktore wymienilem sie spelnily.
Czekamy na ten o niemieckich sedziach, caly czas majac w pamieci sedziego
Webba z MS w pilce noznej.

Bluzgacz

8. Data: 2009-01-30 21:37:46

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Bardzo fajny sport, mój mąż uwielbia, tylko nie ma gdzie grać...

Znowu chcesz rozkurwic watek skurwiala szmato i pierdolic o tym pierdolonym
fiucie jakim jest ten pedal twoj-maz?
Wypierdalaj pizdo i skoncz nakurwiac o swojej przyjebanej i uposledzonej rodzinie.
Nie rozmawiamy na tej grupie o gownach i szambie, tylko staramy sie poruszac
ciekawe tematy.
WYPIERDALAJ.

Skoncz pisac o sobie.

Bluzgacz

9. Data: 2009-01-30 22:55:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> Zatem 2 z 3 punktow ktore wymienilem sie spelnily.
> Czekamy na ten o niemieckich sedziach, caly czas majac w pamieci sedziego

a tego nie słyszałem, więc jestem usprawiedliwiony :)
imho - dali dupy przez pierwsze minuty drugiej połowy.
i koniec. rzeczywiście - polacy nie potrafili się tu spiąć.

10. Data: 2009-01-30 22:57:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> bo chorwaci są lepsi

Włosy mają dłuższe.

michał

szkoda, ale już nie odratujemy tego
Daleko ten sosz.
MALA CZARNA...
DO KIDNAPERKI
spotkało się dwóch samotników na obczyźnie