Bo rozdziobią nas kruki i wrony..

1. Data: 2010-09-01 17:08:37

Temat: Bo rozdziobią nas kruki i wrony..
Od: "smiechu" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie.
mam troche trawnika a może powienienem napisać że miałem.
Czarne ptaszyska rozdziobują (pewnie szukają pędraków). Macie jakieś pomysły
jak się ich pozbyć (wron, czy też gawronów). Strachy na wróble nie wchodzą
w grę, podobnież jak stary, ale barbarzyński sposób z wieszaniem.
Myślałem o odstraszaczach pirotechnicznych (petardy itp) ale nie wiem co na
to przepisy (o zielonych nie wspomnę)
Pomóżcie bo z dnia na dzień jest gorzej
Pozdr

2. Data: 2010-09-01 17:29:15

Temat: Re: Bo rozdziobią nas kruki i wrony..
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smiechu" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> mam troche trawnika a może powienienem napisać że miałem.
> Czarne ptaszyska rozdziobują (pewnie szukają pędraków). Macie jakieś
> pomysły jak się ich pozbyć (wron, czy też gawronów).

Hejka. Zlikwiduj pędraki. ;-)
Pozdrawiam przyczynowo Ja...cki

3. Data: 2010-09-02 08:11:17

Temat: Re: Bo rozdziobi? nas kruki i wrony..
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote ...

> Hejka. Zlikwiduj pędraki. ;-)

Dobry pomysł, ale ja bym się jeszcze rozejrzał skąd te (ga)wrony
przylatują ... znając życie to pewnie raptem kilka dużych drzew
(topole?) z wielką liczbą gniazd na każdym, bo one uwielbiają
gniazdować w koloniach ... dalej nie będę pisać bo mnie zieloni tu
wirtualnie zaczną mordować :)

4. Data: 2010-09-02 08:46:04

Od: "smiechu" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Zlikwiduj pędraki. ;-)
> Pozdrawiam przyczynowo Ja...cki
Właśnie nad tym pracuję (pozwalając dziobać wronom).
Co będzie droższe: doprowadzenie do porządku trawnika czy odpędraczenie?
Pozdrawiam
smiechu

5. Data: 2010-09-02 10:36:39

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co będzie droższe: doprowadzenie do porządku trawnika czy odpędraczenie?

Hejka. Założenie (renowacja) trawnika z pędrakami to niesamowity pomysł.
< rotfl >
Pozdrawiam ambarasująco Ja...cki

6. Data: 2010-09-02 10:39:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Sep 2010 12:36:39 +0200, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "smiechu" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Założenie (renowacja) trawnika z pędrakami to niesamowity pomysł.
> < rotfl >
> Pozdrawiam ambarasująco Ja...cki

Nocokcesz? - wystarczy przejść na buddyzm :-)

7. Data: 2010-09-02 19:54:18

Od: AW <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-01 19:29, Dirko pisze:

> Hejka. Zlikwiduj pędraki. ;-)
> Pozdrawiam przyczynowo Ja...cki

A w jaki sposób zlikwidować pędraki??
Pozdrawiam
wujo

8. Data: 2010-09-02 20:02:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w jaki sposób zlikwidować pędraki??
> Pozdrawiam
> wujo

Wydziobać.
Pozdrawiam.
mirzan

9. Data: 2010-09-02 20:11:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Sep 2010 22:02:40 +0200, mirzan napisał(a):

> Wydziobać.

Kurami najlepiej :-)

10. Data: 2010-09-02 20:13:55

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" na TW się nie nadaje:

> A w jaki sposób zlikwidować pędraki??

To proste; przywabiasz wszelkie możliwe ptactwo z okolicy. Dla wzmocnienia
efektu kupujesz stado kur. One to robią czarną robotę to znaczy rozdupcą ci
cały trawnik w poszukiwaniu pędraków. Po jednym sezonie ziemia jest free of
pędrakas. Czyli reasumując operancja sie udała jyny pacjent zszedł :-)

Zdroofka Johnny

Pytanie do szkółkarzy
Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?
[REKLAMA] sklep.irriga.pl - sklep z systemami nawadniania
Podziekowania dla skryby ogrodowego
usychająca śliwa