Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?

1. Data: 2010-08-31 15:52:46

Temat: Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

http://odkrywcy.pl/kat,111406,title,Czy-powstana-sup
er-jablka,wid,12617328,wiadomosc.html?smg4sticaid=6a
cd9

Pozdrawiam z ciekawostką
skryba

2. Data: 2010-08-31 17:10:49

Temat: Re: Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://odkrywcy.pl/kat,111406,title,Czy-powstana-sup
er-
jablka,wid,12617328,wiadomosc.html?smg4sticaid=6acd9

> Pozdrawiam z ciekawostką
>   skryba

Wywalam co jakiś czas jabłonkę,bo mam za dużo.Spróbowałem kiedyś jabłko
odmiany Mutsu,długo szukałem tego drzewka,już u mnie rośnie.Smaku nie da się
opowiedzieć,trzeba spróbować i posadzić.
Pozdrawiam łakomie.mirzan

3. Data: 2010-08-31 17:47:30

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się
> opowiedzieć,trzeba spróbować i posadzić.

To krzyżówka Golden Delicious x Indo z grupy Golden Deliciousa. Zatem pewnie
pyszne w smaku. "Zanabyłeś" gotowe drzewko czy sam szczepiłeś? Będziesz miał
w ofercie?

Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2010-08-31 19:50:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pyszne w smaku. "Zanabyłeś" gotowe drzewko czy sam szczepiłeś? Będziesz miał

Kupiłem na Allegro.Owocowych nie robię,tylko same dziwaczne.
Pozdrawiam.mirzan
http://liliehobby.republika.pl/index.html

5. Data: 2010-09-01 13:08:56

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłem na Allegro.Owocowych nie robię,tylko same dziwaczne.

Na samych "dziwakach" nie ujedziesz.
;-(
Pozdrawiam alternatywnie
skryba

6. Data: 2010-09-01 15:44:02

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na samych "dziwakach" nie ujedziesz.

Właśnie straciłem rozpęd.Już nie daję ogłoszeń do gazety,wychodzi 3000zł
rocznie.Zabawa z dziwacznymi roślinami,to sama przyjemność,a uprawa kilkunastu
takich samych drzew,to obżarstwo.
Moje nowe odkrycie,to szałwia czerwonokorzeniowa.Nalewka na korzeniach
leczy z alkoholizmu.Walnie się kielonka i już się chce następnego,co raz mniej.
Po zażyciu drugiego,bronię się przed trzecim.Straszliwe zielsko.
Pozdrawiam.mirzan.przerażony.

7. Data: 2010-09-01 18:14:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Aug 2010 17:52:46 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> http://odkrywcy.pl/kat,111406,title,Czy-powstana-sup
er-jablka,wid,12617328,wiadomosc.html?smg4sticaid=6a
cd9

Po co??? Jak toto ugryźć?

8. Data: 2010-09-01 18:15:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Aug 2010 19:10:49 +0200, mirzan napisał(a):

> [...]
> odmiany Mutsu,długo szukałem tego drzewka,już u mnie rośnie.Smaku nie da się
> opowiedzieć,trzeba spróbować i posadzić.

Nie masz jabłka nad koksę pomarańczową. I już :-)

9. Data: 2010-09-09 08:00:16

Od: Marek MANO <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 17:52, "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote:
> http://odkrywcy.pl/kat,111406,title,Czy-powstana-sup
er-jablka,wid,126...

> Pozdrawiam z ciekawostką
>    skryba

Miałem okazję jeść truskawy (tubylcy mówili na nie malinowe) wielkości
dobrej pięści. Zmak dziwny. Skórka gładsza niż w zwykłych, jakby
naciągnięta. to było dawno temu w norwegii. eksperyment to był. nie
wiem czy się przyjęły.
pozdr, Marek

10. Data: 2010-09-09 08:01:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Sep 2010 01:00:16 -0700 (PDT), Marek MANO napisał(a):

> [...]
> dobrej pięści. Zmak dziwny. Skórka gładsza niż w zwykłych, jakby
> naciągnięta. to było dawno temu w norwegii. eksperyment to był. nie

Zero smaku, ble.

[REKLAMA] sklep.irriga.pl - sklep z systemami nawadniania
Podziekowania dla skryby ogrodowego
usychająca śliwa
Roże
Cięcie wiśni - kiedy?