Body Shop, jaki zapach?

1. Data: 2004-06-15 08:52:25

Temat: Body Shop, jaki zapach?
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat ostatnio "wałkowany" tak namietnie, że zapałałam żądza zakupu
"maselka".Jest okazja, bo kolega przyjeżdża z Niemiec.Mam jednak problem
jaki zapach?owocowych nie lubię, porażających świeżością też, czy jest moze
jakiś taki "pudrowy" zapach?albo inny w miarę nie rażący?Nie kłóca się te
zapachy z perfumami?A, z perfum lubię np. Diune,Shalimar,Coco Chanel,Samsarę
może któras ma podobny zapachowy gust:-)

Gosia

1. Data: 2004-06-15 09:38:55

Temat: Re: Body Shop, jaki zapach?
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> jaki zapach?owocowych nie lubię, porażających świeżością też, czy jest moze
> jakiś taki "pudrowy" zapach?albo inny w miarę nie rażący?

Miodowy, na ten przykład. Albo oliwkowy. Podejrzewam, że dyskretny powinien
być też ten z olejem z masłosza (wszystkie mają, ale ten jest tylko
olejowomasłoszowy, Shea Body Butter), ale jakoś go węchowo nie kojarzę.

> Nie kłóca się te
> zapachy z perfumami?A, z perfum lubię np. Diune,Shalimar,Coco Chanel,Samsarę
> może któras ma podobny zapachowy gust:-)

Szczerze mówiąc, dla mnie jest to produkt wybitnie nocny, a na noc perfumami
się nie zlewam. Nocny także dlatego, że po solidnym wypaćkaniu się na noc i
szybkim prysznicu rano nie odczuwam absolutnie potrzeby nacierania się niczym
na dzień.

JoP

1. Data: 2004-06-15 09:40:37

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
> zapachy z perfumami?A, z perfum lubię np. Diune,Shalimar,Coco
Chanel,Samsarę
> może któras ma podobny zapachowy gust:-)

Z maselek to nic takiego nie kojarze. Z tego co pamietam to sa:
-cacao (tego nie jestem pewna)
-mango
-papaya
-winogrona
-oliwka
-soya
-jagody
-orzechy
-kokos
-miod

Plus dwa czerwone ze specjalnej edycji, borowkowe chyba i porzeczkowe?
Sa jeszcze te serie zapachowe:
-white mask
-vanilla
-moonflower
ale w nich nie ma maselek sa tylko balsamy w buteleczkach
Przy okazji pochwale dunskie zorganizowanie - zamowilam katalog w
niedziele a dzis przyszedl wraz z ulotkami i probkami (szampon i odzywka)
:D
pozdrawiam
iska
ps. Truskawkowy jest w katalogu tylko peeling i z tego co pamietamw
sklepie tez nie widzialam takiego maselka ale moze to tylko lokalna
polityka...

1. Data: 2004-06-15 09:50:50

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> olejowomasłoszowy, Shea Body Butter), ale jakoś go węchowo nie kojarzę.

> Szczerze mówiąc, dla mnie jest to produkt wybitnie nocny, a na noc

Dzięki, zamówię sobie miodowy i Shea.Fajnie, że wystarczy nocne smarowanie,
rano zostanie więcej czasu:-)

Gosia

1. Data: 2004-06-15 09:51:57

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska <i...@s...zbedne.pl> napisał(a):

> -white mask

Musk. I on jest genialny, pudrowy, ale bez nuty starej garderoby z molami.

JoP

1. Data: 2004-06-15 09:55:37

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisał w wiadomości

>Mam jednak problem

> ps. Truskawkowy jest w katalogu tylko peeling i z tego co pamietamw
> sklepie tez nie widzialam takiego maselka ale moze to tylko lokalna

Nie martwi mnie brak truskawkowego, jak pisałam owocowych nie lubię, chociaż
wizja, według patentu Joli pzremiany nocą w truskawke moze być kusząca;-))

Dziękuję za podanie zapachów.

Gosia

1. Data: 2004-06-15 10:03:42

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@g...pl> wrote in message

> Musk. I on jest genialny, pudrowy, ale bez nuty starej garderoby z
molami.

Ups. Sorry. Musk oczywiscie.
Pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-06-15 10:04:20

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Musk. I on jest genialny, pudrowy, ale bez nuty starej garderoby z molami.

A, na jak długo starczają?Bo teraz, to i tego zaczęłam pożądać:-)Jakie mają
daty ważności?

Gosia

1. Data: 2004-06-15 10:06:14

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chociaż
> wizja, według patentu Joli pzremiany nocą w truskawke moze być

Ja uwielbiam jagodowy, tez wlasnie na noc i tez za porada kogos na grupie.
Jagody na cialo, ksiazka w reke i hulaj zmysly :DD
pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-06-15 10:11:18

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powinien

> perfumami
>
> Dzięki, zamówię sobie miodowy i Shea.Fajnie, że wystarczy nocne
smarowanie,
> rano zostanie więcej czasu:-)

Tak sobie jeszcze doczytalam w katalogu ze oliwkowy i jagodowy jest dla
skory suchej, kokosy dla normalnej i suchej, mango dla bardzo suchej,
winogrona i papaya dla normalnej.
Reszty w katalogu nie ma wiec nie powiem.
I jeszcze przypomnialo mi sie ze kolezanka chwali ich kremy z witamina E i
z witamina C.
Aa, i IMHO sojowy smierdzi :/
iska

(trochę) OT- chwalę się facetem;)
OT, moje kochane dzieciątko:)
Tusz Max Factor 2000Calorie
Jaki krem do depilacji?
która Polka wzorem piekności? wypowiedz się!!!!