Body Shop na Allegro...

1. Data: 2004-08-10 13:20:37

Temat: Body Shop na Allegro...
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

..sie pojawil. Czy 89 zl za butterek to cena normalna, niska, czy "chyba
zwariowalas"? ;-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-10 13:27:17

Temat: Re: Body Shop na Allegro...
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib:

> ..sie pojawil. Czy 89 zl za butterek to cena normalna, niska, czy "chyba
> zwariowalas"? ;-)

Blizej temu ostatniemu. AFAIR butterek stoi kolo 13 euro w .de, w przeliczeniu
nijak nie daje 89 zl.

BA

1. Data: 2004-08-10 13:28:15

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna wrote:

> Blizej temu ostatniemu. AFAIR butterek stoi kolo 13 euro w .de, w
> przeliczeniu
> nijak nie daje 89 zl.

Dziekuje :-)

T.

1. Data: 2004-08-10 14:11:03

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib <c...@a...pl> napisał(a):

> ...sie pojawil. Czy 89 zl za butterek to cena normalna, niska, czy "chyba
> zwariowalas"? ;-)

Ło Matko. Zdecydowanie to trzecie. W moim lokalnym BS (maltańskim) Body
Butter można kupić za c/a 38 zł.

Miśka

1. Data: 2004-08-10 14:17:46

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miśka wrote:

> Ło Matko. Zdecydowanie to trzecie. W moim lokalnym BS (maltańskim) Body
> Butter można kupić za c/a 38 zł.

Pocieszam sie, ze nie zwariowalam na tyle, zeby u tej Sprzedajacej kupic ;-)
Nie znam cen BS z braku ich siedziby w naszym nieatrakcyjnym
ekonomicznie dla niektorych firm kraju ;-(

T.

1. Data: 2004-08-10 14:26:13

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib" <c...@a...pl> wrote in message

> Pocieszam sie, ze nie zwariowalam na tyle, zeby u tej Sprzedajacej kupic
;-)
> Nie znam cen BS z braku ich siedziby w naszym nieatrakcyjnym
> ekonomicznie dla niektorych firm kraju ;-(

38 zl to cena bardziej niz atrakcyjna. Na swiezo z Anglii: normalna cena
10 funtow, niedawno byla promocja ze dwa za bodajze 17 ale juz sie
skonczyla. Na lotnisku po 8,5 funtow.
Czyli miedzy 50 a 60 zl. W danii po 130 koron czli mniej wiecej 80 zl -
albo kupuje je w Danii (lub innym piorunsko drogim kraju) albo ma niezly
narzut :D
pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-08-10 14:39:10

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska:

> Czyli miedzy 50 a 60 zl. W danii po 130 koron czli mniej wiecej 80 zl -
> albo kupuje je w Danii (lub innym piorunsko drogim kraju) albo ma niezly
> narzut :D

Napisala, ze przywiozla je z Niemiec. Kurcze, poprzygladam sie, jak pojda
za tyle kasy, to chyba sama zaczne wozic ;)

BA

1. Data: 2004-08-10 15:10:31

Od: Mgosia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib napisał:

> ...sie pojawil. Czy 89 zl za butterek to cena normalna, niska, czy "chyba
> zwariowalas"? ;-)
>
> T.

Moja siostra wrocila z USA jakis tydzien temu i przywiozla mi butterki,
a na nich jest cena 16$ za pudelko.

mgosia

1. Data: 2004-08-10 15:43:42

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska <i...@s...zbedne.pl> napisał(a):

> [...]
> Czyli miedzy 50 a 60 zl. W danii po 130 koron czli mniej wiecej 80 zl -
> albo kupuje je w Danii (lub innym piorunsko drogim kraju) albo ma niezly

O kurka. Wygląda na to, że tu u mnie najtaniej. Jeszcze przed chwilą
sprawdziłam rachunek ze sklepu, żeby mieć pewność, że nie mam omamów
wzrokowych. Cena jak byk 3,75 MTL. Czyli właśnie jakieś 38 zł. Wyszło na to,
że żyłam dotąd w błogiej nieświadomości faktu, iż te cuda mam w zasięgu ręki
po baardzo atrakcyjnej cenie:)

Miśka

1. Data: 2004-08-10 16:16:03

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pojawil sie tez 1 cien. a ja czekam z utesknieniem na te smaczne
blyszczyki:)

[allegro] prosba o weryfikacje oryginalnosci
farbujące buty
Ktos byl w Hotelu Belvedere w Zakopanem [program SPA]?
Dermatolog w Katowicach?
problem po opalaniu