Body Shop [waw]

1. Data: 2007-02-14 01:30:58

Temat: Body Shop [waw]
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos juz byl w Tarasach i widzial toto na wlasne oczy?
dziala?

-- kasica
http://stanikomania.blox.pl/

2. Data: 2007-02-14 07:43:55

Temat: Re: Body Shop [waw]
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...
> czy ktos juz byl w Tarasach i widzial toto na wlasne oczy?
> dziala?

Osobiście nie byłam, ale kumpela - owszem. Działa. Ceny raczej normalne,
scruby i buttery po 65 PLN, żele pod prysznic po 30 parę. Ponoć tłumów nie
było.

BTW, Store Locator ichniego serwisu internetowego do dziś nie wie o sklepie
w Wawie. :->>

--
JoP

3. Data: 2007-02-14 08:51:10

Od: "news.futuro.pl" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,

ja juz też byłam , wydałam pieniadze , mieli promocję - za zakupy ponad 200
zł 25 % znizki.
Nabyłam wild musk i jestem zachwycona tym zapachem.
Ogólnie rzecz biorąc sklepik mały , ciasny , tłumów nie było - razem ze mną
może 10 osób.
Trzeba przeciskać się między regałami , a tego nie lubię.

Pozdrawiam

Ewa G.

4. Data: 2007-02-14 13:24:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):
> Osobiście nie byłam, ale kumpela - owszem. Działa. Ceny raczej normalne,
> scruby i buttery po 65 PLN, żele pod prysznic po 30 parę.

a zapachy po ile?

-- kasica (zywo zainteresowana :)

5. Data: 2007-02-14 13:45:21

Od: "news.futuro.pl" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a zapachy po ile?

za wild musk - poj. 50 ml 150 zł

6. Data: 2007-02-14 13:50:29

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.futuro.pl napisał(a):

> za wild musk - poj. 50 ml 150 zł

dzieks.

-- kasica

7. Data: 2007-02-14 14:05:59

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.futuro.pl <e...@t...com.pl> napisał(a):

> za wild musk - poj. 50 ml 150 zł

A nie wiesz po ile te z serii Invent Your Scent?

--
JoP

8. Data: 2007-02-14 14:07:22

Od: "news.futuro.pl" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie wiesz po ile te z serii Invent Your Scent?

niestety nie.

pozdrawiam

Ewa G.

9. Data: 2007-02-19 12:32:11

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety nie.

bylam i szczerze mowiac nic z tej serii nie widzialam, ale moze slepa
jestem.

sklepik jest maly i w ksztalcie tramwaju, trudno w nim znalezc cokolwiek.
obeszlam
calosc 3 razy, zanim wreszcie znalazlam jakiekolwiek zapachy.
przy takim naćkaniu towaru to ja im nie wroze sukcesu. powinno ich byc
widac,
przeciez to nowa marka w Polsce, i to nietania, a prezentuja sie marniej
niz
Yves Rocher. co drugiego testera brakuje, o butter mango "prosze sie
dowiadywac
w przyszlym tygodniu". mialam ochote szybko zlapac jakis butter, zel
pod prysznic i uciec stamtad, co tez uczynilam.

i ogolna dygresja na temat personelu w Tarasach: wszyscy tam sprawiaja
wrazenie,
jakby pracowali od wczoraj. panienki chichocza bezradnie i wlepiaja galy,
mlodziency tracaja klientki lokciami, bo on przeciez musi ulozyc towar, a
ja
zlosliwie akurat te bluzke chce obejrzec. obciach. wracam najwczesniej
za miesiac :)

-- kasica

10. Data: 2007-02-20 15:27:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> bylam i szczerze mowiac nic z tej serii nie widzialam, ale moze slepa
> jestem.

rzeczywiscie slepa jestem, bo jak teraz ogladam stronke BS, to sobie co
poniektore przypomnialam. poniewaz chyba wszystkie mialy kolor
brazowy, ominelam z obrzydzeniem (kojarzy mi sie z jakims ciezkim,
duszacym smierdzidlem albo wanilia). za to nie widzialam tych nowych -
ani Zestini, ani Rougeberry, a te akurat najchetniej bym zwachala.

-- kasica

mezczyzna
Dla fanek Carmexu
farba Loreala