Bodyshop

1. Data: 2002-11-19 21:35:07

Temat: Bodyshop
Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was uzywa kosmetykow z Bodyshop? Czy sa warte polecenia?
Ostatnio krece sie obok tego sklepu ale nie mam odwagi czegokolwiek
kupic bez rekomendacji.
Pozdro
Ewka

1. Data: 2002-11-19 21:45:28

Temat: Re: Bodyshop
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Birlet <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3ddaae81$0$11753$e...@d...news.xs4a
ll.nl...
> Czy ktos z Was uzywa kosmetykow z Bodyshop? Czy sa warte polecenia?
> Ostatnio krece sie obok tego sklepu ale nie mam odwagi czegokolwiek
> [...]
Kosmetyki nie są specjalnie rewelacyjne. Wyjątkiem są dla mnie błyszczyki do
ust i kulki do kąpieli. Natomiast w BodyShopie jest masa fajnych gadżetów
jak myjki, mydelniczki, świeczki itp. W dodatku ślicznie pakują je na
prezent. Więc kosmetyki nie za bardzo, gadżeciki jak najbardziej.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-11-19 22:10:52

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z czystym sumieniem moge polecic Ci taka pomaranczowa odzywke "henna
conditioner". wprawdzie nie ma jakiegos rewelacyjnego zapachu, ale za to
wlosy mi sie po niej mniej przetluszczaja i sa fajniejsze w dotyku:)

rzeczywiscie maja fajne gadzety ale sklep imho wydaje mi sie drogi- moze
ceny kosmetykow nie roznia sie bardzo od tych z innych sklepow- ale zobacz
jakie sa malutkie opakowania!

pozdrawiam
Juliannna

nl...

1. Data: 2002-11-19 22:32:07

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos z Was uzywa kosmetykow z Bodyshop? Czy sa warte polecenia?
> Ostatnio krece sie obok tego sklepu ale nie mam odwagi czegokolwiek

Ja bardzo lubie.
A gdzie sie krecisz??? Przeciez w Polsce nie ma...

Sandra

1. Data: 2002-11-20 00:02:31

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Offelia <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aree51$54i$...@n...onet.pl...

> [...]
nl...

> Ja bardzo lubie.
> A gdzie sie krecisz??? Przeciez w Polsce nie ma...

Bodyshop jest np. w Galerii Centrum w Warszawie...
Kasia

1. Data: 2002-11-20 00:47:46

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bodyshop jest np. w Galerii Centrum w Warszawie...

A nie BodyBasics?

Sandra

1. Data: 2002-11-20 02:20:16

Od: "Isabell" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Birlet" pytała:
> Czy ktos z Was uzywa kosmetykow z Bodyshop? Czy sa warte polecenia?
> Ostatnio krece sie obok tego sklepu ale nie mam odwagi czegokolwiek
> kupic bez rekomendacji.

Ty to masz dobrze: w Polsce ni Bodyshop, ni Coffeeshop ;o(

--
Pozdrawiam spod różowych powiek
Isabell

1. Data: 2002-11-20 08:25:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Nov 2002 03:20:16 +0100, "Isabell" <i...@b...pl>
wrote:

>"Ewa Birlet" pytała:
>
>Ty to masz dobrze: w Polsce ni Bodyshop, ni Coffeeshop ;o(

oj, uwazajacie...u nas jest pseudo Body Shop...wlasnie sie pisze
razem i jest to, no jakby to ladnie okreslic..ahem, dama
jestem...Body Shop Anity Roddick to Body Shop. jak nazwa stoi
razem to juz nie to. mala roznica a znaczna.
uzywam ich henny...tylkom musze pamietac, ze czerowna ja straz
pozarna i za dlugo tego na lepetynie nie trzymac ;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-20 10:43:16

Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

Isabell wrote:
> Ty to masz dobrze: w Polsce ni Bodyshop, ni Coffeeshop ;o(

Heh, wpadka, myslalam ze jest w Polsce Bodyshop, szkoda bo napewno bym
od razu uslyszala tysiac dobrych rad, a tak to musze chyba sama
wyprobowac. Ktos kiedys napisal ze przechadzac obok jakies kosmetyku
slyszal "kup mnie kup mnie" (heh;) ), to ja slysze to samo przechodzac
obok Bodyshop, a pracuja tam takie mile i przyjazne panie ze az trudno
czegos nie kupic.
W kazdym badz razie dzieki dziewczeta za odzew.
Pozdrowienia
Ewka
PS. A propos coffieshop (majacego z kawa tyle wspolnego, co przyslowiowy
piernik z wiatrakiem, heh), juz piec ulic wczesniej czuje ten odurzajacy
"zapach", a te "zamulone twarze" klientow, jak sie przyjezdza do
Holandii to jeszcze z ciekawosci chce sie zobaczyc jak wyglada taki
coffieshop, ale jak tylko juz sie zobaczy to i ciekawosc mija;).

1. Data: 2002-11-20 10:47:29

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Offelia <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:arem3c$jhh$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A nie BodyBasics?

Zwracam honor, Body Basic. Kurcze, zakręcona jestem, pomyliło mi się.
Pozdrawiam
Kasia

Fryzura dla Wacka
szminka powiększająca usta