Boeuf Strogonow

1. Data: 2005-05-01 10:32:53

Temat: Boeuf Strogonow
Od: "Mariusz Błażejewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Komunia tuż,tuż a ja szukam sprawdzonego przepisu na Boeuf
Storogonow.POMOCY!!!

2. Data: 2005-05-01 10:43:52

Temat: Re: Boeuf Strogonow
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 May 2005 12:32:53 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Mariusz
Błażejewicz*, w wiadomości news:<news:d52bhl$is1$1@nemesis.news.tpi.pl>
zawarł, co następuje:

poczytaj najpierw http://glinki.com/?l=e475up
a tu masz z proporcjami http://glinki.com/?l=wxtz0n
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

3. Data: 2005-05-02 07:52:43

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Błażejewicz" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d52bhl$is1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Komunia tuż,tuż a ja szukam sprawdzonego przepisu na Boeuf
> Storogonow.POMOCY!!!

Mi się wydaje, że Strogonow nie jest najlepszym pomysłem na spęd, jakim
zazwyczaj są takie imprezy rodzinne. Lepsze by było coś co można przygotować
wczoraj a gościom tylko odgrzać.
Pozdrawiam - Agnieszka

4. Data: 2005-05-06 10:36:36

Od: "danusia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wklejam mój przepis:

Boeuf Strogonow

wołowina (polędwica może też być rostbef) 1,20 kg
tłuszcz do smażenia
2 duże cebule
koncentrat pomidorowy 50g
śmietana 100g
sól , pieprz, papryka do smaku (chodzi tu o paprykę ostrą )
Mięso pokrajać na kawałki długości 5 cm, szerokosci i grubości 1cm ,
oprószyć solą , pieprzem i mąką, włożyć na silnie rozgrzany tłuszcz,
obsmażyć. Mięso przełożyć do rondla, podlać wodą lub wywarem i dusić.
Przygotować sos: do pozostałego ze smażenia tłuszczu dodać cebyulę i mąkę -
sporządzić zasmażkę i rozprowadzić ją koncentratem pomidorowum i śmietaną,
dodać pozostałe przprawy, zagotować. Sos dodać do mięsa i poddusić.
Można też dodać pieczarki konserwowe , paprykę świeżą lub konserwową ,
ogórki korniszony .

Smacznego, Danusia.

forum o gotowaniu
białe pieczone nad ogniskiem