Re: Boje sie!!!

From: "sssboa" <s...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Boje sie!!!
Date: Fri, 27 Oct 2000 00:39:55 +0200

> Mnie się też zdarzyło. Zobaczyłem ją i coś się we mnie stało.
> Po kilku dniach wylądopwaliśmy w łóżku, chociaż żadne z nas nie zachowywał
> się tak w przeszłości. Jesteśmy ze sobą od 4 lat i jest super (chociaż
> kochamy się właściwie rzadko).

Niekiedy gdy osoba jest szczególnie wrażliwa niczym pozbawiona zewnętrznej p
owłoki, wystarczy jedno spojrzenie mimowolny ruch, niewinny rumieniec. Raz t
eż poszedłem za głosem serca . Gdy ona spytała czy mam fajki, a na me ckliwe
zabiegi odrzekła, że bez filtra nie pali, to wiedziałem już, że to właśnie O
na i nikt więcej. Niewiem kiedy wylądowaliśmy w łóżku - czas przestał dla na
s istnieć. Kochałem się z nią tak jak nigdy przedtem* z żadną żyjącą istotą,
lecz ona była aniołem nie kobietą śmiertelną.
Obecnie kochamy się 2 razy w tygodniu po obiedzie oraz po kolacji w każdy pi
erwszy czwartek miesiąca. A także w święta państwowe uzywamy wielkiego wibra
tora w kształcie jaja. Sex nie jest dla nas najważniejszy.
Mam nadzieję Kajo, że mój post pomógł Ci rozwiązać Twe sercowe rozterki nie
mniej niż post Briana.
p.s. Czasem pomaga też ucisk na okolicę korzenia penisa.
Życzę powodzenia w nowej szkole.
sssboa
* poz.: 69, 23, 64 (bez podparcia), 72 (z zamontowanym trapezem).