Re: Boje sie!!

From: "Donik" <D...@n...amujcie.terramail.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Boje sie!!
Date: Wed, 15 Jan 2003 14:06:38 +0100

a...@s...pl naskrobal(a):

> Witam jest taki problem a ianowicie:
> Dostałam mieszkanie po dziadkach tzn dawno temu przepisali je na mnie
> notarialnie

Co to znaczy "przepisali notarialnie"? Jeśli to darowizna (i figurujesz w xiędze
wieczystej jako właścicielka) to nikt nic Ci już nie może zrobić.
Jeśli to zapis w testamencie, pozostali ustawowi spadkobiercy mają prawo do
zachowku- ale to dopiero po śmierci dziadków.
A od spadku też zapłacisz podatek, więc- jeśli jeszcze nie zrobione-
molestuj dziadków o darowiznę :-)

> A mieszkanie jest przecież w świetle prawa moje.

Patrz wyżej.

BTW: spytaj też na psp.

--
Pozdrawiam, Donik