Boje sie!!

1. Data: 2003-01-11 20:25:42

Temat: Boje sie!!
Od: "Agnika" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jest taki problem a ianowicie:
Dostałam mieszkanie po dziadkach tzn dawno temu przepisali je na mnie
notarialnie od (pewnego czasu figuruje jako główna najemczyni ale do tej
pory mieszkali tam dziadki ja mieszkałam u rodziców w związku z tym że
dziadki prawdopodobnie zostaną do swojej śmierci pod opieką(dom opieki ) a
ja sie tam zamierzam na stałe przenieśc (zamieszkać na poważnie ).To jest
problem bo 2 syn dziadków sie odezwał i stwierdził że on może rządzić tym
mieszkaniem bo on jest synem.A mieszkanie jest przecież w świetle prawa
moje.
Czy wujem ma jakiekolwiek prawo do tego żeby sie ubiegać lub zarządzić
cokolwiek???
Boje sie że będzie chciał mnie wysiudać z tamtąd :(( albo żeby go spłacić.
Pozd Agnieszka
odpwiedzi prosze na grupe tylko !

2. Data: 2003-01-12 12:40:48

Temat: Re: Boje sie!!
Od: "Aga" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnika <a...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avpulu$qai$...@n...tpi.pl...
> Czy wujem ma jakiekolwiek prawo do tego żeby sie ubiegać lub zarządzić
> cokolwiek???
> Boje sie że będzie chciał mnie wysiudać z tamtąd :(( albo żeby go spłacić.

Zapytaj na pl.soc.prawo. Moze tam Ci sos poradza.

3. Data: 2003-01-15 13:06:38

Od: "Donik" <D...@n...amujcie.terramail.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@s...pl naskrobal(a):

> Witam jest taki problem a ianowicie:
> Dostałam mieszkanie po dziadkach tzn dawno temu przepisali je na mnie
> notarialnie

Co to znaczy "przepisali notarialnie"? Jeśli to darowizna (i figurujesz w xiędze
wieczystej jako właścicielka) to nikt nic Ci już nie może zrobić.
Jeśli to zapis w testamencie, pozostali ustawowi spadkobiercy mają prawo do
zachowku- ale to dopiero po śmierci dziadków.
A od spadku też zapłacisz podatek, więc- jeśli jeszcze nie zrobione-
molestuj dziadków o darowiznę :-)

> A mieszkanie jest przecież w świetle prawa moje.

Patrz wyżej.

BTW: spytaj też na psp.

--
Pozdrawiam, Donik
"All you need is love" (The Beatles)

kasia i tomek
Pro-Life
Facet i kuchnia :)
Żona nauczycielka
[moze troche OT] A propos domow dziecka... wstrzasajace