Bojka

1. Data: 2003-05-27 15:13:03

Temat: Bojka
Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siedziałam se na przyzbie. Patrze, a tu mysz lyzie z dziury. Zaro ją kot
zoczył, ucapił i zaczon sie bawić. Mysz, gupie stworzenie ( bardzo, ale to
bardzo ), zamiast nazad zawrócić, zaczena po polu lotać, a przecie wie, że
nie przechytrzy kota. Kot nie w ciemie bity, doskonale rozumie, że jak
trzepnie łapą, z żywej myszy zostanie ci się jeno zimny trup. Nie o to kotu
wszak chodzi, bo by to wcześni zrobił. Nie powiem, dobrze go karmie. (Loto,
psia jucha, i marnuje kalorie). Nie trza mu źryć byle czego.

Myśle, prosta kobita, że sie ksztołconych zapytom, jaki jest sens tej
gonitwy? Zamiast kot za płot, mysz do dziury, to oni gżom po ogródku, aż
połomali mi kwiotki (bardziej rzeczywiste niż senne marzenie).Bóg zaludnił
ziemie zwierzętami różnego rodzaju, niechby ta każde siedziało, gdzie by
barzy pasowało.

Mysz pryndzy zrozumiem; ciemne to, wychowane w norze lub jakim kanale, nie
zna oświecenia. Ale kot-profesjonalista (od reklamy).Zaczenam zmieniać zdanie
o kocim umyśle (w chmurach). Przecie jakby sie chcioł pysznie zabawić, z
tygrysem by poszet w tany. I tak se wymyśliłam, że mysz mo sie boć i
podziwiać, kota oczywiście. Pewny przy ni tysz kot swoi wygrany. Gdyby zaś z
tygrysem abo innym znaczniejszym zwierzem sie popróbowoł, mogłaby wylyść na
wierzch kocio tajemnica: kot jest bystrzok, ale tylko przy gupi myszy. A że
sie kocho som w sobie (umiesz liczyć-licz na siebie, choćby na kalkulatorze),
goni sie wyłącznie z tym, z kim pewny wygranej. Lustrzanego odbicia
królewskiego pyska nic mu nie zamąci, gdy sie przejrzy w babcinym nocniku.
Co myślicie, czy kotu o to właśnie chodzi? Może o coś jeszcze?
Wasza babcia Aniela

1. Data: 2003-05-27 15:26:50

Temat: Re: Bojka
Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 May 2003 15:13:03 +0000 (UTC), "uzus"
<u...@N...gazeta.pl> wrote:

>Siedziałam se na przyzbie. Patrze, a tu mysz lyzie z dziury.

Może ktoś pokusiłby się o diagnozę przypadku "uzus"?

--
Amnesiac

1. Data: 2003-05-27 15:37:30

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac
<amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
v...@4...com:

> Może ktoś pokusiłby się o diagnozę przypadku "uzus"?

A nie pożyteczniej wczytać się w diagnozę jej autorstwa? :)

P.

1. Data: 2003-05-27 15:40:31

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:vq07dv06gp3l8egt0v8gi6vbvajaovh9m2@4ax.com...

> Może ktoś pokusiłby się o diagnozę przypadku "uzus"?

Hehehe :)))
Chiba jo jom rozumieć ;) ali sci sie nie pokuszeć.

E. :))

1. Data: 2003-05-27 16:02:47

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

uzus <u...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> gdy sie przejrzy w babcinym nocniku.
> Co myślicie, czy kotu o to właśnie chodzi? Może o coś jeszcze?

nie wie czemu Koleżanko "uzus" ;)
Twoja "najprawdziwsza prawda" którą opisałaś
kojarzy mi się z pokrzykiwaniami JeT'a
ale nie o kotach (które jak wiadomo chodzą własnymi ścieżkami)
alle z pieskami ogrodnika...
"co to sam nie zje, drugiemu nie da
i jeszcze obszczeka..."
o chorych psach co zagryzają na śmierć - nie mówię

jaki pan - taki pies

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-27 16:48:57

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I kot i uzus mają złe wzorce, nie myślą, że mysz może pacnąć ;-))))

Pozdrawiam, enni

1. Data: 2003-05-27 17:39:36

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Może ktoś pokusiłby się o diagnozę przypadku "uzus"?

Oj, Amneziok, Amneziok...
Obu jednako nom idzie.
Warzywo

1. Data: 2003-05-27 17:42:49

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Amnesiac
> <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
> v...@4...com:

> A nie pożyteczniej wczytać się w diagnozę jej autorstwa? :)

To już wyglądo na to , że czytać nie umiem?

1. Data: 2003-05-27 17:46:25

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> "co to sam nie zje, drugiemu nie da
> i jeszcze obszczeka..."
> o chorych psach co zagryzają na śmierć - nie mówię

Som nie wiesz, a jo mom wiedzieć?

> jaki pan - taki pies

Z ust mi to wyjoneś.

1. Data: 2003-05-27 18:14:01

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

enni <e...@g...pl> napisał(a):

> I kot i uzus mają złe wzorce, nie myślą, że mysz może pacnąć ;-))))

Jak mosz dobry wzorzec, pisz na poste restante.

porady psychologiczne
problemy ze wspol
Na moscie...
Narcyzm ---skad sie bierze
poszukuje pilnie ksiazki J. Kozielewski "Koncepcje psychologiczne człowieka"