Bojkot bojkotem...

1. Data: 2008-08-08 11:17:50

Temat: Bojkot bojkotem...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

...a Chińczykom... radość?

96,Jak_politycy_bojkot_igrzysk_zbojkotowali.html

"(...)Lista wielkich nieobecnych

Kto przystąpił do bojkotu?

Tygodnik "Time" - pisząc o trzech przywódcach państw G-8, którzy nie
pojawią się na inauguracji - miał na myśli: kanclerz Niemiec Angelę
Merkel, premiera Wielkiej Brytanii Gordona Browna i premiera Kanady
Stephena Harpera. Jednak każdy z wymienionych przywódców sumiennie
usprawiedliwił swoją nieobecność. W ich wyjaśnieniach nie ma mowy o
bojkocie, Tybecie i prawach człowieka.

Gordon Brown zapewnił, że nie może pojawić się w Pekinie 8 sierpnia,
ale na pewno będzie uczestniczył w uroczystości zakończenia igrzysk. W
końcu musi oficjalnie odebrać od Chin olimpijski ogień - za 4 lata to
Brytyjczycy będą gospodarzami igrzysk. Z kolei Angela Merkel
tłumaczyła, że już dawno zaplanowała w tym terminie urlop, a niemiecki
prezydent Horst Koehler jedzie w tym czasie paraolimpiadę

Na liście wielkich nieobecnych znajduje się także czwarty przywódca z
grupy G-8 - Silvio Berlusconi. Premier Włoch także o Tybetańczykach
nie wspomina. Zaznacza, że nie pojawi się w Pekinie z powodu...
pogody. - Powiedzieli mi, że w Pekinie jest bardzo gorąco, 50 stopni i
jest wielka wilgotność - wyznał. Zastąpić go ma włoski minister spraw
zagranicznych Franco Frattini.

Polscy przywódcy od momentu zamieszek w Tybecie zgodnie deklarują, że
do Pekinu nie pojadą. - Ja nie zawsze się zgadzam z przewodniczącym
Parlamentu Europejskiego. Tu zgadzam się z nim całkowicie - podkreślił
prezydent Lech Kaczyński.

Jechać, czy nie jechać...

- Każdy polityk świadomy swojej odpowiedzialności powinien zadać sobie
pytanie, czy uczestniczyć w ceremonii otwarcia igrzysk, jeśli władze
Chin nie będą dążyły do dialogu z Tybetańczykami - mówił w marcu Hans
Gert Poettering. Jak podsumowuje Douglas Paal, specjalista ds. Chin w
zespole analityków "Carnegie Endowment for International Peace": - W
tym wyborze względy ekonomiczne i polityczne okazały się priorytetem.
Mając świadomość tego, że Chiny będą wyciągać konsekwencje, bardzo
niewielu polityków pozwoliło sobie na nieobecność w Pekinie.(...)"

Ano cóż, stara prawda: mrówka słoniowi nie podskoczy, bezpieczniej i
wygodniej jest wleźć mu do d...........

2. Data: 2008-08-08 12:25:52

Temat: Re: Bojkot bojkotem...
Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl wrote in news:1cd91872-72b0-4387-8443-
b...@v...googlegroups.com:

> ...a Chińczykom... radosc?

jebie mnie ta pieprzona olimpiada

nic w niej nie ma sensu

no moze tylko z tym, ze chinczycy zrobia na niej kase

--
Y?

3. Data: 2008-08-08 14:29:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL wrote:
> ...a Chińczykom... radość?
> Ano cóż, stara prawda: mrówka słoniowi nie podskoczy, bezpieczniej i
> wygodniej jest wleźć mu do d...........

Zawsze to lepsze niż wchodzenie samemu sobie.

michał

4. Data: 2008-08-08 15:31:16

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sie, 16:29, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Zawsze to lepsze niż wchodzenie samemu sobie.

Nie lubię zazdrośników.

5. Data: 2008-08-08 20:27:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Nie lubię zazdrośników.

Mam się tym przejąć?

michał

6. Data: 2008-08-08 22:39:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sie, 22:27, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Mam się tym przejąć?

Sobą, sobą.

7. Data: 2008-08-08 23:11:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Sobą, sobą.

Niech to robia inni.

michał

8. Data: 2008-08-08 23:47:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 01:11, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Niech to robia inni.

Oczywiście. To sedno życia. Kochaj bliźniego swego jak...

9. Data: 2008-08-09 02:00:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Yyy-naprawde nie przejmujesz sie olimpiada?A polakami protestujacymi w
ramach uciskanego Tybetu tez nie?Pewien szczegól mnie
zastanawia,prawie freudowski:ich dziecinne nieomal zgorszenie zdaje
sie zapominac,ze Polska doswiadczyla tego samego gwaltu.Przeciez od
lat Polska byla krajem okupowanym-akurat jak dzis Tybet.Gdyby mówili-
dla mnie gwalt jest aktem wrecz codziennym,wiem co to jest,wiec
potepiam najazd Chiński-wszystko byloby jasne.Alez my lepsi jestesmy
od Tybetu i zapomnielismy o sobie.

10. Data: 2008-08-10 13:07:36

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> wrote in news:303be934-fa8f-4258-98bd-
4...@5...googlegroups.com:

> Alez my lepsi jestesmy
> od Tybetu i zapomnielismy o sobie.

ja akurat nie zapomnialem ale sa inne czasy, to bylo kilka pokolen nazad

poza tym to nie jedyna sprawa...
te wszystkie srodki dopingowe, korupcja w MKOLu, biznes medialny i histeria

--
Y?

KACZYSTAN, TUSKOLAND...
Z SCP