Bol gardla

1. Data: 2004-05-06 07:52:38

Temat: Bol gardla
Od: "Rafał Sarski" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od kilku dni mecze sie ze strasznym bolem gardla (jeszcze takiego nie
mialem). Bol jest na tyle silny az promieniuje mi na uszy. Lekarz stwierdzil
ostry niezyt gardla i przypisal Bactrim Forte oraz do ssania Strepsils.
Lecze sie tym juz 3 dobe i zadnej poprawy. Teraz zmienil mi jeszcze glos :(
Zastnanawiam sie czy dobrze zrobilem nie mowiac lekarzowi o bezposredniej
przyczynie choroby, ktora mogla byc milosc francuska. Czy mozliwe jest, ze
antybiotyk zostal przez to dobrany niewlasciwie ?

pozdrawiam

Rafal Sarski

2. Data: 2004-05-11 13:18:59

Temat: Re: Bol gardla
Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyczynie choroby, ktora mogla byc milosc francuska. Czy mozliwe jest, ze
> antybiotyk zostal przez to dobrany niewlasciwie ?

Wg mnie raczej milosc francuska nie ma nic tutaj do rzeczy. A to ze
antybiotyk nie pomaga to rzeczywiscie moze byc to ze zostal zle dobrany!

Zerwane wiązadła
interpretacja wyników
Zespół Cohna - charakterystyka, leczenie
zakłucanie komórki ??
poziom cukru