poziom cukru

1. Data: 2004-05-05 18:06:22

Temat: poziom cukru
Od: "Kasia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie czy prawidłowy jest poziom cukru u 8 letniego dziecka 120 mg%

2. Data: 2004-05-05 18:14:41

Temat: Re: poziom cukru
Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norma dla krwi żylnej:
u noworodków - 2,8-4,4 mmol/l (50-115 mg/dl),
u dzieci - 3,9-5,8 mmol/l (70-105 mg/dl),
u dorosłych -3,9-6,4 mmol/l (70-115 mg/dl)

pzdr.

<( )~

3. Data: 2004-05-05 18:34:43

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak najbardziej OK. Na czczo 80-110 po jedzeniu 100-140

Niedocukrzenie to 50 mg%
Próg nerkowy 160 mg% - ryzyko dysfunkcji trzustki

Pozim cukru u zdrowego czlowieka to 70-150 mg% (zaleznie od wielu czynników)

Simonto

4. Data: 2004-05-06 14:12:06

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak najbardziej OK. Na czczo 80-110 po jedzeniu 100-140

no jak bylo na czczo, to nie bardzo ok :P

pzdr.

<( )~

5. Data: 2004-05-08 14:21:50

Od: "z_krakowa_ona" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedocukrzenie to 50 mg%
> Próg nerkowy 160 mg% - ryzyko dysfunkcji trzustki

A co sie robi przy niedocukrzeniu? leczy to sie jakos czy coś?

z_krakowa_ona

6. Data: 2004-05-08 15:12:54

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co sie robi przy niedocukrzeniu? leczy to sie jakos czy coś?

należałoby zbadać poziom insuliny, być może niedocukrzenie jest spowodowane
jej zbyt dużym wydzielaniem przez trzustkę..pozdrawiam A

7. Data: 2004-05-08 18:10:31

Od: "z_krakowa_ona" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> należałoby zbadać poziom insuliny, być może niedocukrzenie jest
spowodowane
> jej zbyt dużym wydzielaniem przez trzustkę..pozdrawiam A

A jaki może być inny powód?

Pozdrawiam
z_krakowa_ona

8. Data: 2004-05-09 08:01:35

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-05-09 10:22:53

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki może być inny powód?

głód,nieprawidłowe wchłanianie,gorączka, cukrzyca nerkowa, nowotwór,
alkohol, nietolerancja fruktozy, niedoczynność przysadki, niewydolność
nadnerczy, niedoczynność tarczycy, a może poprostu taka uroda?
pozdrawiam A

Obliczanie LDL - wzór Friedewalda - stosunek VLDL do TG
[kupie] cilest
Morfologia krwi- oznaczenia skrótów
paznokcie i włosy -łamliwość
reanimacja