Ból głowy a jedzenie

1. Data: 2006-10-22 16:06:35

Temat: Ból głowy a jedzenie
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł (8 lat) twierdzi, ze po niektórych potrawach boli go głowa. Dotyczy to
na przykład omletu (w mojej wersji - niemieszana jajecznica) czy pieczarek.
Nie chodzi na pewno o wymigiwanie się od jedzenia. Czy spotkaliście się z
taką reakcją?

Ewa

2. Data: 2006-10-22 16:58:57

Temat: Re: Ból głowy a jedzenie
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> wrote in message
> [...]
pieczarek.
> Nie chodzi na pewno o wymigiwanie się od jedzenia. Czy spotkaliście się z

Zastanów się, czy tych potraw nie solisz trochę mocniej niż inne. Sól może
podwyższać ciśnienie, a tym samym może wywołać ból głowy.
Adam kilka razy skarżył się na ból głowy po chipsach, ale ponieważ to
chipsowe obżarstwo łączyło się zawsze z jakimś przyjęciem urodzinowym, to
trudno właściwie powiedzieć, co było przyczyną tego bólu głowy.
Ale ogólnie tak, z tego co wiem, niektóre potrawy mogą wywoływać bóle głowy,
tylko zawsze wiedziałam, że raczej potrawy ciężkostrawne. Czy jajka są
ciężkostrawne? Nie wiem.
Anka

3. Data: 2006-10-22 17:10:46

Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> głowy,
> tylko zawsze wiedziałam, że raczej potrawy ciężkostrawne. Czy jajka są

Chyba nie solę więcej niż inne. Ciekawe, że chodzi tylko o omlet, a nie na
przykład o jajka na miękko.

Ewa

4. Data: 2006-10-22 20:17:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to na przykład omletu (w mojej wersji - niemieszana jajecznica) czy
> pieczarek. Nie chodzi na pewno o wymigiwanie się od jedzenia. Czy

podobno migrenowcy tak maja. po niektorych pokarmach moze bolec glowa, bo
imituja
jakies tam neuroprzkazniki.

iwon(K)a

5. Data: 2006-10-23 12:39:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP napisał(a):

> [...]
> jajecznica) czy pieczarek. Nie chodzi na pewno o wymigiwanie się od
> jedzenia. Czy spotkaliście się z taką reakcją?

Oczywiście, na własnej skórze. Zawsze po rosole bolała mnie głowa, ale
oczywiście nikt nie wierzył, bo dzieci maja fanaberie a rosoł w
niedzielę musi być.
Może ma migreny?

Justyna
GG 6756000

6. Data: 2006-10-24 11:09:29

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP napisał(a):
> [...]
> Nie chodzi na pewno o wymigiwanie się od jedzenia. Czy spotkaliście się z

Ja mam problemy żółądkowe.
W moim przypadku nadmiar kwasów powoduje też ból głowy.
Przy ostatnim zapaleniu ścianek zołądka i odźwiernika dwunastnicy (czy
jakoś tak-piszę z pamięci) gastrolog powiedział, że w takich przypadkach
ból głowy czy pleców może sie pojawiać.
Czy przypadkiem u Pawła ból pojawia się po potrawach, które sa
ciężkostrawne lub ostre?

Inną sprawą jest fakt, że mam bóle głowy spowodowane intensywnymi
zapachami. Przykładowo nie potrafię zjeść gorącego, parującego rosołu,
bo zaczyna mnie od jego zapachu bolec głowa.

pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

7. Data: 2006-10-24 11:11:33

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> Zawsze po rosole bolała mnie głowa, ale
> oczywiście nikt nie wierzył, bo dzieci maja fanaberie a rosoł w
> niedzielę musi być.
A myslałam, że tylko ja tak mam z tym rosołem :)
Niedziela niedzielą, ale w poniedziałek po szkole, przychodząc do domu i
czując zapach rosołu zawsze wymiotowałam i szłam spać.
Wstawałam na kolację :)

pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

8. Data: 2006-10-24 11:25:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. napisał(a):

> A myslałam, że tylko ja tak mam z tym rosołem :)

Ja nie mam, miałam jako dziecko. Teraz to nawet lubię - ale nikt mi nie
wmawia, że mi się wydaje. ;-) Ale cieszę się, ze potwierdziłaś , że to
możliwe, bo byłam skłonna uwierzyć, że naprawdę sobie wymyśliłam.

Justyna
GG 6756000

9. Data: 2006-10-24 11:40:31

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> Ja nie mam, miałam jako dziecko.

zazdroszczę :)

Ale cieszę się, ze potwierdziłaś , że to
> możliwe, bo byłam skłonna uwierzyć, że naprawdę sobie wymyśliłam.

A jak u ciebie z innymi zapachami?

Ja wiele rzeczy biorę "na węch" ;)
Boli mnie głowa od zapachu gorącego rosołu, jakiegos rodzaju mięsa
(chyba wołowiny), papierosów (także ubrań i rzeczy przesiąknietych
nikotyną), wszelkich kwiatowych perfum i dezodorantów....
Natomiast wszelkie owoce działają na mnie kojąco i tego się trzymam :)

pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

10. Data: 2006-10-24 12:16:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> wrote in message
(...)> Inną sprawą jest fakt, że mam bóle głowy spowodowane intensywnymi
> zapachami. Przykładowo nie potrafię zjeść gorącego, parującego rosołu, bo
> zaczyna mnie od jego zapachu bolec głowa.

to moze Ty migrenowiec jestes? bo ja tak reaguje na zapachy (zwlaszcza
perfumy)

iwon(k)a

Ból zoladka...
złe zachowania nabyte w przedszkolu {długie}
Metody wpływu na bliskich
Pasowanie na zerówkowicza?
Dzieci uczą się tego, czego doświadczają...