Bol nad oczami ( w oczodołach )

1. Data: 2006-04-26 12:21:14

Temat: Bol nad oczami ( w oczodołach )
Od: "mariusz" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Od 2 dni strasznie bolą mnie kości nad oczami ( w oczodole ). Czym może być ten
ból spowodowany i jak się go należy pozbyć ? Ból nawet wystęouje gdy mam ubrane
okulary ( mam astygmatyzm/ http://pl.wikipedia.org/wiki/Astygmatyzm )

2. Data: 2006-04-26 13:58:37

Temat: Re: Bol nad oczami ( w oczodołach )
Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariusz" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
być ten
> ból spowodowany i jak się go należy pozbyć ? Ból nawet wystęouje gdy mam

Mialem identyczna sytuacje, przestalo jak zaczalem nosic szkla kontaktowe.
Nie wiem, czy to za ich sprawa, czy poprostu "przeszlo mi".

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

3. Data: 2006-04-26 18:43:12

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

mariusz <c...@o...eu> pisze:
> [...]
> może być ten ból spowodowany i jak się go należy pozbyć ? Ból nawet
> wystęouje gdy mam ubrane okulary ( mam astygmatyzm/

Ubrane okulary mogą trochę zasłaniać.
Oczy wtedy szukają miejsca, przez które
coś widać i męczą się mieśnie. Stąd ból.

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

4. Data: 2006-04-26 21:04:09

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
wiadomości news:e2of38$b5k$1@inews.gazeta.pl...

> Ubrane okulary mogą trochę zasłaniać.
> Oczy wtedy szukają miejsca, przez które
> coś widać i męczą się mieśnie. Stąd ból.

Być może, ja to miałem a nigdy nie nosiłem okularów, ale może jest kilka
przyczyn...

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

5. Data: 2006-04-28 20:30:18

Od: "Mariusz" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Być może, ja to miałem a nigdy nie nosiłem okularów, ale może jest kilka
> przyczyn...

Na szczęście ból ustał po 1 tabletce przeciwbólowej Nuofren ( możliwe, że
przekręciłem nazwe )

6. Data: 2006-04-28 21:26:01

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <c...@o...eu> pisze:
> Na szczęście ból ustał po 1 tabletce przeciwbólowej Nuofren (
> możliwe, że przekręciłem nazwe )

Neurofn

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

7. Data: 2006-04-28 22:02:16

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na szczęście ból ustał po 1 tabletce przeciwbólowej Nuofren ( możliwe, że
> przekręciłem nazwe )

Moze dlatego czasami mam ten problem, ze nie lykam prochow;)

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

8. Data: 2006-05-12 12:23:58

Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Neurofn

nurofen chyba.......

Alergiczne testy skórne a leki
Alergiczne testy skórne a leki
katar alergiczny i dreszczee
Ból nogi przy naciskaniu sprzęgła w samochodzie.
Łokiec tenisisty - rehabilitacja