Re: Ból stóp i rezonans magnetyczny-badanie

1. Data: 2010-08-11 17:29:18

Temat: Re: Ból stóp i rezonans magnetyczny-badanie
Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani grupowicze zwracałam się do Was o pomoc
i ta dyskusja mi bardzo pomogła. Znalazłam sama częściowo w internecie, jaka
tak naprawdę mnie gnębi mnie choroba, aresztę dopomógł neurolog, choć to nie
"jego " schorzenie. Napisał żądanie o skierowanie mnie przez rodzinnego do
ortopedy i podał m.innymi przypuszczalną chorobę.
Pani doktor ortopeda też okazała się ludzka, bo nie patrzyła, że numerki
wyczerpały się, godzina przyjęć minęła , przyjmowała dalej.
Diagnoza: Metatarsalgia Mortona i Płaskostopie poprzeczne.
U ortopedy byłam w poniedziałek, a dzisiaj już sobie pochodziłam. Boli
jeszcze ale nie przeszkadza ten ból w chodzeniu.
Pani doktor dziwiła się, że tyle lekarzy i tyle wyników a nikt nie doszedł
co to jest. Byłam też w szpitalu, po wyniki i miałam okazję pochwalić się
pani doktor poprawą i powiedzieć, że nie jej to zawdzięczam i jak jej
powiedziałam diagnozę, to spytała mnie co to modzele( jeden z objawów
płaskostopia).
Dodam, że żadnych deformacji stopy u mnie nie widać.
Piszę o tym wszystkim, bo może komuś przyda się moje przykre doświadczenie w
rozwikłaniu jego problemów.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję za chęć pomocy mi, bardzo mi to
psychicznie też pomogło.
Życzę Wszystkim dużo zdrowia i prawdziwych lekarzy.
Majka

2. Data: 2010-08-11 17:53:57

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 19:29, Majka04 pisze:
> [...]
> psychicznie też pomogło.
> Życzę Wszystkim dużo zdrowia i prawdziwych lekarzy.

No fajnie, ze masz diagnozę, ale to jest choroba o wcześniejszym
długotrwałym przebiegu a nawet wrodzona. Ty zaś nie wspomniałaś
nigdzie, ze tak jest od zawsze. To taki rodzaj cieśni nadgarstka ale w
stopie :-). Jest nieuleczalna, ani farmakologicznie, ani korekcyjnie.
Wyłącznie zabieg chirurgiczny.

Powodzenia
Juanitos

3. Data: 2010-08-11 19:08:18

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Jest nieuleczalna, ani farmakologicznie, ani korekcyjnie. Wyłącznie zabieg

Ja pisałam tak jak jest, a mianowicie że gdzieś od 2 lat to już non stop
chodziłam w tej sprawie do lekarza/lekarzy. I najpierw nawet jeszcze
wcześniej trochę to odczuwałam ból nóg, a nie stóp.
Leczono mnie na krążenie, kręgosłup, a jak nie było efektów dopiero zaczęto
kierować na badania USG Dopplera, prześwietlenia, a na koniec inne badania.
Dopiero może pór roku temu wyraźnie zaczęłam odczuwać, że bolą mnie stopy a
nie nogi.
Z diagnozą nie całkiem mi pasuje ten Morton, bo mnie cała stopa oprócz
palców boli, a najbardziej w zgięciu/przegubie.
Nigdy wcześniej nie miałam żadnych kłopotów ze stopami i nogami, a jestem
już "stara baba".

4. Data: 2010-08-11 19:30:29

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka04" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> psychicznie też pomogło.
> Życzę Wszystkim dużo zdrowia i prawdziwych lekarzy.

Może uda mi się pokazać jaką zgromadziłam dokumentację do tak prozaicznej
choroby.
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Maria/Dane%20a
plikacji/Samsung/Samsung%20PC%20Studio%203/Temporary
/Dokumentacja.jpg

5. Data: 2010-08-11 19:54:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 19:53:57 +0200, Juanitos napisał(a):

> To taki rodzaj cieśni nadgarstka ale w
> stopie :-).

Nosz, myślałam o tym!!! Ugryzłam się w język, bo tak jakoś nie miałam
śmiałosci, a szkoda.

PS. Ma się tę intuicję. Wiele razy już mi się sprawdziła... Trza było
lekarzem zostać, może byłoby o lekarza więcej wśród konowałów.

6. Data: 2010-08-11 19:58:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 19:29:18 +0200, Majka04 napisał(a):

> [...]
> wyczerpały się, godzina przyjęć minęła , przyjmowała dalej.
> Diagnoza: Metatarsalgia Mortona i Płaskostopie poprzeczne.

Przerażajace jest, jak mało=zero myślenia i merytorycznej dociekliwości
wykazują lekarze. Filmowy dr House naprawdę na tym tle odpływa w mrok
fantastyki... a zresztą przecież wziął się z marzeń o lekarzu-człowieku,
lekarzu myślącym, poszukujacym, dociekliwym...

[CROSS POST] Kino 3D
Przegladarka zdjec RTG DICOM - co polecicie?
Ból w gardle - niezagojona rana/st. zapalny
Co sądzicie o tym
Viofor