Re: Ból w mostku

Data: 2007-03-14 19:58:16
Temat: Re: Ból w mostku
Od: Juanitos <j...@p...me.uk>

regen napisał(a):

> Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości

> Juanitos , to grupa sci - nie komentuj głupio rozsądnej wypowiedzi , bo
> coraz mniej takich można tu przeczytać.
>
> Pozdrawiam
> regen

Ja mam inne zdanie: odpowiedź może jest rozsądna, ale w zastosowaniu do
korespondencyjnego leczenia (domniemanej) choroby serca jest głupia i
bezzasadna. Tu nie miejsce do popisywania się gazetową wiedzą, która
jest bezużyteczna dla delikwenta. Takie porady można wypisywać w
leczeniu np. pryszczy. Na temat jakie są bóle serca można poczytać do
syta wpisując w google "kardiologia"...
Pytanie było konkretne i należał konkretnie odpowiedzieć, a nie straszyć
gościa, który się trochę pogimnastykował i miał bóle kostno-stawowe...

Juanitos