Bolące ciało po wysiłku fizycznym

1. Data: 2006-12-28 21:53:40

Temat: Bolące ciało po wysiłku fizycznym
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam! Od pewnego czasu mam bardzo wrażliwą skóre po wysiłku. Czuje
się jakbym była cała w siniakach. Mycie się sprawia mi bół. Czego
może mi brakować? Jestem intruktorką fitness i wiem, że nie jest to
ból mięśni.

Mariola

2. Data: 2006-12-28 22:32:21

Temat: Re: Bolące ciało po wysiłku fizycznym
Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Gru, 22:53, m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> się jakbym była cała w siniakach. Mycie się sprawia mi bół. Czego
> może mi brakować? Jestem intruktorką fitness i wiem, że nie jest to

Hmmm... Przy niedoczynności tarczycy zmieniają się właściwości
skóry - wiem to z autopsji:(

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2006-12-29 06:36:41

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
> się jakbym była cała w siniakach. Mycie się sprawia mi bół. Czego
> może mi brakować? Jestem intruktorką fitness i wiem, że nie jest to

Witam,
Mam tak samo. Zauważyłam, że nie dotyczy to wysiłku fizycznego -
bynajmniej nie tylko tego. Podczas zmiany diety chyba odczuwam ból
najsilniej głównie w okolicach żeber po bokach tułowia, choć boli także
skóra na ramionach i udach a także łydkach.
Jeden z lekarzy kilka miesięcy temu powiedział mi, że to nadwrażliwość
na któryś ze składników antybiotyku, który wtedy przyjmowałam - tydzień
temu po raz kolejny wystąpił ból a antybiotyków i ogólnie leków nie
widziałam prawie pół roku na oczy.
Jeśli chodzi o tarczycę... jako dziecko leczyłam się z powodu jej
niedoczynności, lecz obecnie jestem po USG i badaniach krwi TSH i FT4 i
wg endokrynologa jestem zupełnie zdrowa.
Starałam się to jeszcze powiązać z pigułkami antykoncepcyjnymi, jednak i
to raczej odpada...
Dodam, że te dziwne bóle skóry (jak dla mnie to raczej nie skóry a
jakiejś tkanki podskórnej - ale zdecydowanie nie mięśni!) pojawiły się
po raz pierwszy rok temu i od tamtej pory dają się we znaki co jakiś
czas. Przyczyna nieznana :/

[co to]Terapia Srodowiskowa
Jaka jest pewność testów w kier. HIV????
Antybiotyk - odstawić po przejściu objawów czy nie?
watroba a utrata swiadomosci
luteina