Bolący ząb?

1. Data: 2000-11-07 19:33:25

Temat: Bolący ząb?
Od: "Jerzy Plicha" <o...@m...cst.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie pomocy!!!
Walczę z bólem, ale jest to cholerny ból zęba! Na początku września
zaczęła mnie boleć szczęka po lewej stronie na dole. Pierwszy dentysta
stwierdził zapalenie kieszeni zębowej i zdjął kamień. - Pieniądze.- A
dalej boli!
Następny dentysta po pukaniu stwierdził, że to 6-stka na dole (zdjęcie w
zasadzie nic nie wykazywało). Ząb był leczony kanałowo, zmieniano
opatrunki. - Pieniądze.- A dalej boli!
Potem zrobiono zdjęcie pantomograficzne, dalej była leczona 5 też
kanałowo zmieniono opatrunki. - Pieniądze.- A dalej boli!
W międzyczasie usunęłam 6-stkę. - Pieniądze.- A dalej boli!
Obecnie jest miesiąc po usunięciu 6 rana praktycznie się zagoiła, a mnie
dalej coś boli. Byłam w Instytucie Stomatologii tam podejrzewają neuralgię,
ale nie są pewni. Zaczęli naświetlać laserem, ale gwarancji nie dają. Każda
wizyta jest płatna, zabiegi nie są refundowane przez Kasę Chorych. Wydałam
co najmniej 1000 zł a efektów nie ma. Oglądając zdjęcia nic nie można
stwierdzić. Cały czas jestem na środkach przeciw bólowych, moja wątroba i
szpik już tego nie wytrzymują. Lekarze (?) nie mają pomysłu co robić!
Piszę zdesperowana bowiem już nie wiem do kogo zwrócić się o pomoc a nabijać
kieszenie stomatologom (?) Nie mam już chęci, środków, ani nie chcę za
własne pieniądze służyć jako królik doświadczalny.
Może ktoś ma jakiś pomysł?
Błagam o pomoc! Bo boli!!!

Bogusia.

2. Data: 2000-11-07 23:58:41

Temat: Re: Bolący ząb?
Od: Ra-v <r...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze dalo by rade zrobic blokade? Przy przewleklych bolach jest to czesto
stosowane, ale nie wiem czy to da sie zastosowac w tym przypadku.

3. Data: 2000-11-08 14:46:40

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ra-v napisal(a):

>A moze dalo by rade zrobic blokade? Przy przewleklych bolach jest to czesto
>stosowane, ale nie wiem czy to da sie zastosowac w tym przypadku.

Tez tak mysle, w ten sposob mozna upewnic sie co do miejsca bolu, moze cos
pomoze w diagnozie.
Zastosowac jak najbardziej mozna, n. alveolaris inferior po danej stronie.
Tylko ze to chyb bylo juz wykonywane przy usowaniu 6.

Pozdrawiam
MR

4. Data: 2000-11-08 17:20:51

Temat: Odp: Bolący ząb?
Od: "zlotawy" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Plicha" <o...@m...cst.tpsa.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kieszenie stomatologom (?) Nie mam już chęci, środków, ani nie chcę za
> własne pieniądze służyć jako królik doświadczalny.

Mnie tez ciagle boli zab, ale nie az tak zeby niemoc wytrzymac...no i sa
okresy poprawy.
Dentysta mowi ze wszystko jest ok

pozdrawiam
zlotawy

5. Data: 2000-11-08 17:50:49

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak jesteś/bywasz w Poznaniu to mogę podać telefon mojego stomatologa.
Niestety, facet też kasuje, ale jak on nic nie pomoże to już nikt .-)

rgr

6. Data: 2000-11-08 23:11:58

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze dalo by rade zrobic blokade? Przy przewleklych bolach jest to czesto
> stosowane, ale nie wiem czy to da sie zastosowac w tym przypadku.

Szpik Kostny
Prawda o żywieniu optymalnym
migrena a kregi szyjne-zwyrodnienie???
www.lens.pl - leasing sprzetu medycznego