Bóle głowy

1. Data: 2005-09-04 20:02:47

Temat: Bóle głowy
Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Znajoma, lat 23, okropne bóle głowy "od zawsze".

Dokładniej:
jej dziadek umarł jak to mówi na głowę, ojciec ma tętniaka na mózgu i tez
cierpi na bóle głowy. Dziewczyna ta przeszła serie badań u róznych
specjalistów, miała robiony rezonans. Nic nie wykazano, lekarze rozkładają
ręce. Szarlatani też ;)
Nadmienie, że boli czoło najbardziej. Skoro badania nic nie wykazały to czy
może ona mieć tak jak ojciec tętniaka ? Czy można to przeoczyć na eeg ?

Staram się jej pomóc. Proszę o poważne odpowiedzi. Dziękuje

Tomek

2. Data: 2005-09-04 20:07:27

Temat: Re: Bóle głowy
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

> Znajoma, lat 23, okropne bóle głowy "od zawsze".

Tetniaka to by znalezli.
Moze to migreny albo bóle na tle nerwowym?

Aga

3. Data: 2005-09-04 20:13:34

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nadmienie, że boli czoło najbardziej. Skoro badania nic nie wykazały to
> czy może ona mieć tak jak ojciec tętniaka ? Czy można to przeoczyć na eeg

napisze, co mi zlecono. sprawdzenie zatok (rtg lub tomografia), eeg i
regularne mierzenie cisnienia, bo to tez moze byc od tego.

4. Data: 2005-09-04 21:09:48

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
>
> Znajoma, lat 23, okropne bóle głowy "od zawsze".

A nie ma problemów z zatokami? Może nich pójdzie do laryngologa.
O.

5. Data: 2005-09-05 17:20:34

Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie ze niby wszystkie badania nic nie wykazaly. Przynajmniej dziewczyna
pisze, ze wszystko o czym piszecie juz wykluczono. Moze jakies pomysly ?????

6. Data: 2005-09-05 20:45:05

Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witka ponownie.
Nie brzmi to ciekawie. Dziewczyna wzięła tabletkę tramalu i... PRZESZŁO
TROCHĘ ! Szok.

Czy ktoś jeszcze może pomóc ?

7. Data: 2005-09-06 16:04:48

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie ze niby wszystkie badania nic nie wykazaly. Przynajmniej
dziewczyna
> pisze, ze wszystko o czym piszecie juz wykluczono. Moze jakies pomysly
?????

Problemy z kręgosłupem szyjnym? Ze stawem żuchwowym?

Natalia

8. Data: 2005-09-06 22:01:29

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witka ponownie.
> Nie brzmi to ciekawie. Dziewczyna wzięła tabletkę tramalu i... PRZESZŁO
> TROCHĘ ! Szok.

po tramalu moze sie gorzej czuc, niz przed. mi sie kreci w glowie i wogole
czuje sie okropnie.

czy mierzy regularnie cisnienie? to moze byc od wahan lub np. nadcisnienia.

9. Data: 2005-09-13 21:39:02

Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Sep 2005 18:04:48 +0200, Natalia napisał(a):

> Problemy z kręgosłupem szyjnym?

A masz na ten temat jakies ciekawe informacje?
Poruszalam kiedys tu ten temat, ale tyle sie dowiedzialam ze powiazanie
bolu karku z bolem glowy to temat kontrowersyjny w towarzystwie medycznym
:]

--
Sabina

10. Data: 2005-09-14 19:05:59

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
ja tez miewam bóle głowy-migreny i moje badania sa wszystkie oki. robiłam
eeg, przeswietlenie, byłam cały rok pod opeika masażysr=ty, ustawiał i
pilnował moje kregi szyjne, zrobiłam tomografie komputerowa, badałam
regularnie oczy (dno oka, i badałam cisnienie w oku) i nic, wyniki super.

co sie okazało,mam migrene i pomogli mi w klinice leczenia bólu, a dokłądnie
gimanstyka oddechowa -raz w tygodniu,oraz akupunktura, cała serie miałam -10
akupunktur, teraz powinnam jeszcze raz isc na druga serie akupunktury,ale
moje zrowie chwilowo na to nie pozwala.

jak chcesz jakies info to napisz na emial

Joa
Użytkownik "Sabina Redlarska" <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> napisał
w wiadomości news:15015oftdn9uw$.3uvivpbyh96j$.dlg@40tude.net...

krwawienie pomenopauzalne