Bóle menstruacyjne

11. Data: 2005-11-19 20:11:08

Temat: Re: Bóle menstruacyjne
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):
> DRASTYCZNIE zmienić tryb życia na mniej obciążający
> (nie chodzi o czas trwania okresu, tylko WOGÓLE zmienić tryb życia na lżejszy)
> + środki przeciwbólowe.

przepraszam, ja tak z ciekawości...

co rozumiesz przez "DRASTYCZNIE zmienić tryb życia na mniej obciążający"
???

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

12. Data: 2005-11-19 23:05:07

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> przepraszam, ja tak z ciekawości...
>
> co rozumiesz przez "DRASTYCZNIE zmienić tryb życia na mniej
obciążający"
> ???

musisz zadawac takie trudne pytania? :-)

--
pozdro
ape

13. Data: 2005-11-20 10:17:30

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):

> musisz zadawac takie trudne pytania? :-)

lubie pogłębiać swoją wiedzę ;-)

14. Data: 2005-11-20 11:18:42

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> lubie pogłębiać swoją wiedzę ;-)

mam podobne upodobania :-)

--
pozdro
ape

15. Data: 2005-11-20 12:18:44

Od: "Anba" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie pomagał Mefacit (lek na recepte).
Pozdrawiam
Anba

16. Data: 2005-11-20 21:26:08

Od: "moscal moscal" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scally <s...@b...pl> napisał(a):

> Moja córka, ma straszne bóle menstruacyjne ... Trwają jakieś pierwszy dzień
> i drugi, ale są nie do zniesienia, przy tym towarzyszą też temu mdłości i
> nie przestający trwać ból brzucha
> Tabletki nie działają, Nospa wogule nie, czasami Solpadeine musująca działa,
> ale też tylko trochę. Nic nie daje rezultatu co w związku z tym zwija się z
> bólu i nic nie pomaga. (Choruje na cukrzycę)

hm.. to moze na poczatek 'staroswieckie' metody niz lykanie prochow?:>
typu zero wody gazowanej min. tydzien przed okresem, przed i w czasie
prawdziwa czekolada, mniej stresu, etc.

17. Data: 2005-11-21 08:02:57

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

moscal moscal napisał(a):

> hm.. to moze na poczatek 'staroswieckie' metody niz lykanie prochow?:>
> typu zero wody gazowanej min. tydzien przed okresem, przed i w czasie
> prawdziwa czekolada, mniej stresu, etc.

ciekawe rzeczy opowiadasz...

ja np nie pije gazowanych rzeczy, a słodycze przed okresem (podobnie jak
alkohol) doprowadza cerę do jeszcze gorszego stanu...

mniej stresu?? myślę, że to w małym stopniu zalezy do nas...

18. Data: 2005-11-21 08:21:30

Od: "moscal moscal" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a):

> [...]
> alkohol) doprowadza cerę do jeszcze gorszego stanu...
>
> mniej stresu?? myślę, że to w małym stopniu zalezy do nas...

ech ja tu wymienilem zaledwie trzy rzeczy..
to ze tobie nie sluza nie znaczy, ze wszystkim nie pomagaja..
radze dobrze poszukac a na pewno i ty cos dla siebie znajdziesz...
i nie trzeba sie uciekac do 'chemii' bo ... kiedys jej nie bylo i jakos
ludzie (nadludzie?;) sobie radzili...

a chemia ma to do siebie, ze naduzywana potrafi sie wrednie za kilka lat
'odbic'...

19. Data: 2005-11-21 08:31:09

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

moscal moscal napisał(a):

> [...]
> ludzie (nadludzie?;) sobie radzili...
>
> a chemia ma to do siebie, ze naduzywana potrafi sie wrednie za kilka lat

kiedyś ludzie zyli w naturalnym środowisku...

teraz właściwie we wszystkim co jesz/pijesz jest chemia...

nie sposób całkowicie się odciąć

20. Data: 2005-11-22 13:48:27

Od: "SabaJ" <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Współczuję!!! Może przetestuj tabletki Castagnus- ziołowe, więc bez groźnych
konsekwencji. Wada polega na dość długim stosowaniu- ok. 3 miesiące, ale
koszt kuracji nie jest zbytnio wygórowany :)
U mnie nastąpiło zmniejszenie bolesności i nabrzmienia piersi przed okresem,
zmniejszenie objętości podbrzusza tuż przed menstruacją i dokuczliwe
naprawdę mocne skurcze przez pierwsze 2-3 dni miesiączki- nie zniknęły
zupełnie, ale nie były aż tak dokuczliwe.
A jeżeli to nie pomoże to polecam jednoczesne stosowanie Nospy- działania
rozkurczające z np. Ibupromem max- działanie przeciwbólowe.
Można łączyć!!!
Pozdrawiam- Smoczuś

GCP PL ?
Witamina B10?