Bóle w klatce

1. Data: 2006-10-17 10:53:59

Temat: Bóle w klatce
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć - od roku bolą mnie "płuca" tzn ból jest w okolicach tam gdzie powinny
byc płuca w klatce piersiowej do tego mam nieprzyjemną flegmę - kiedy bóle
się zaczeły miałem 2 razy robione rtg, badania krwi itp. Teraz znowu ide na
krew i rtg ale zastanawiam się czy taki ból i flegma moze mieć przyczynę w
czym innym niz zmiany w płucach? Może skrzywienie kręgosłupa (mam lekkie
skrzywienie które pewnie się trochę wzmogło ostatnie zdjęcie było 3 lata
temu)? Może niewygodne - zbyt miękkie - łóżko? Ból trwa nieprzerwanie od
roku więc raczej nowtwór to nie jest bo wąchał bym juz chyba kwiaty od
dołu..
Może do jakiego kręgaża iść? :)

Pozdr
CAT

2. Data: 2006-10-17 11:21:32

Temat: Re: Bóle w klatce
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zbyt miękkie - łóżko? Ból trwa nieprzerwanie od roku więc raczej
> nowtwór to nie jest bo w?chał bym juz chyba kwiaty od dołu..

Ból może sobie być od kręgosłupa, ale odksztuszana plwocina już od
kręgosłupa być nie moze

3. Data: 2006-10-17 11:53:55

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ból może sobie być od kręgosłupa, ale odksztuszana plwocina już od
> kręgosłupa być nie moze

Tu może znaleźć zastosowanie teoria, że od zatoków. Wizyte mam na przyszly
tydzień

Pozdr

4. Data: 2006-10-18 01:18:56

Od: "medevacs" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu może znaleŸć zastosowanie teoria, że od zatoków. Wizyte mam na przyszly
> tydzień

To bardzo dobrze, ze udajesz sie ze swoim problemem do lekarza. Boje sie
jednak, ze jak mu powiesz, ze Cie boli od "zatokow" to nie zrozumie. Zatoki
odmienia sie "od zatok" :)

medevacs

5. Data: 2006-10-20 11:47:52

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medevacs" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> To bardzo dobrze, ze udajesz sie ze swoim problemem do lekarza. Boje sie
> jednak, ze jak mu powiesz, ze Cie boli od "zatokow" to nie zrozumie.
> Zatoki odmienia sie "od zatok" :)

łot ewa :)

CAT

Białaczka, głupi żart?
"Uroda" rogówki? - do okulistów
okulista JASKRA
Ruchy przeponą a burczenie w brzuchu?
Uszkodzenie wzroku przez słońce, co dalej?