Bóle zatok podczas latania samolotem?

1. Data: 2007-01-25 01:21:33

Temat: Bóle zatok podczas latania samolotem?
Od: "sega80" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam silne bole glowy podczas latania samolotem a dokladnie podczas
lądowania. Przypuszczam, ze sa to zatoki poniewaz mialem juz wczesniej
z nimi problemy. Ból objawia sie najczesciej bardzo silnym kluciem w
okolicach czola, oczodolow, rzadziej (choc, rowniez) bole tylnich zebow
oraz uszu. Jakie badania powinienem zrobic (ostatnie RTG ktore robilem
pol roku temu nie wykazaly zadnych zmian w zatokach), czy sa jakies
dokladniejsze metody badania zatok? Gdzie moge sie skierowac z tym
problemem (moze isnieja jakies specjalne placowki, np. dla pilotow),
Prosze o porade, moze ktos mial podobny objawy i ma jakies
doswiadczenie jak sobie z tym problemem skutecznie poradzic? Jakis
dobry lek, ktory zapobiegnie tym bólom? Ewentualnie moze polecic
dobrego specjaliste. (mieszkam w Łodzi).
pozdrawiam,
sebastian g.

2. Data: 2007-01-25 12:48:08

Temat: Re: Bóle zatok podczas latania samolotem?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sega80" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
.com...
[...]
ŁÓDŹ - Łódź, ul. Brzoskwiniowa 3,tel. (0-42) 658 97 96, k. 0 503 012 819
e-mail: l...@o...org.pl
http://optymalni.org.pl/lodz/
5 lub 7 luty (uzgodnić telefoniczni) o godz. 16 przyjmuje dr Krzysztof
Krupka (neurolog i rehabilitant).
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-01-25 17:22:25

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://optymalni.org.pl/lodz/
> 5 lub 7 luty (uzgodnić telefoniczni) o godz. 16 przyjmuje dr Krzysztof
> Krupka (neurolog i rehabilitant).

dr. neurolog i rehabilitant a dal sie w to wciagnac :-/

to bole zatok tez sie smalcem leczy? :-) jaka teoria tutaj odnosnie diety
jest, bo mam za ogniaczony umysl zeby to sobie samemu wytlumaczyc?

Tomasz

4. Data: 2007-01-25 19:20:58

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> dr. neurolog i rehabilitant a dal sie w to wciagnac :-/
>
> to bole zatok tez sie smalcem leczy? :-) jaka teoria tutaj odnosnie diety
> jest, bo mam za ogniaczony umysl zeby to sobie samemu wytlumaczyc?

Na ograniczony umysł pomaga dieta optymalna również, ale im bardziej
ograniczony, tym dłużej trwa leczenie dietą optymalną. A więc sam sobie
policz kiedy Twój ograniczony umysł będzie mniej ograniczony, bo obawiam
się, że nastąpiły już jakieś zmiany nieodwracalne...:) Tak to już jest z
ograniczonymi umysłami....A ostatnio zalecają margarynę "Ramę" na
poprawienie funkcji mózgu. Możesz spróbować, chyba hołdujesz zaleceniom
Instytutu Żywienia...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

Bóle zatok podczas latania samolotem?
for felipe: extremely aesthetic - osge amto ibta oc - (1/1)
PL>DE blaszki miażdżycowe, wślizgowa przepuklina rozworu przełykowego
Kreatyna a nerki...
Jak zarobić w internecie!!!