Kreatyna a nerki...

1. Data: 2007-01-24 20:03:39

Temat: Kreatyna a nerki...
Od: "Mephisto" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Taka zagadka mi się nasunęła jako, że zażywam kreatynę. Czy branie tego
suplementu ma jakiś
obciązający wpływ na nerki ?

Pozdr.

2. Data: 2007-01-24 21:44:40

Temat: Re: Kreatyna a nerki...
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> obciązający wpływ na nerki ?

tak, szczegolnie w duzych dawkach

Tomasz

3. Data: 2007-01-25 07:25:45

Od: "Mephisto" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał:

> tak, szczegolnie w duzych dawkach
>
> Tomasz

A jakie to są duże dawki?
Przyjmuje dziennie tygodniowo 40g kreatyny.

Pozdr.

4. Data: 2007-01-25 07:45:46

Od: "Mephisto" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mephisto" <m...@m...pl> napisał:
> A jakie to są duże dawki?
> Przyjmuje dziennie tygodniowo 40g kreatyny.
>
> Pozdr.

Tygodniowo oczywiście ;-)

Pozdr.

5. Data: 2007-01-25 08:21:12

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli bierzesz wg wskazań, których pełno na necie to nie powinno ci
zaszkodzić. Nie bierz kreatyny przez cały rok, skończysz cykl to daj
odpocząć organizmowi. A tak moim zdaniem to tylko spuchniesz po kreatynie,
przyjdzie troche siły, a reszta to woda która i tak zejdzie jak skończysz
cykl, lepsze i zdrowsze są odżywki wysokobiałkowe.

Pozdro.

6. Data: 2007-01-25 11:59:26

Od: "Mephisto" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bongiorno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyjdzie troche siły, a reszta to woda która i tak zejdzie jak skończysz
> cykl, lepsze i zdrowsze są odżywki wysokobiałkowe.

OK.
A jak się mają odżywki o których mówisz do alkoholu ? Czy to jest tak, że
suplementy ogólnie "gryzą" się z alkoholem?

Pozdr.

7. Data: 2007-01-25 12:22:16

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jak się mają odżywki o których mówisz do alkoholu ? Czy to jest tak, że
> suplementy ogólnie "gryzą" się z alkoholem?

Wiem z autopsji że suplementy nie gryzą sie z alkocholem.

8. Data: 2007-01-25 12:39:14

Od: "Mephisto" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bongiorno" <b...@o...pl> napisał:

> Wiem z autopsji że suplementy nie gryzą sie z alkocholem.

Fajnie ;-) może polecisz coś z odżywek (najlepiej coś co na Allegro dostanę)
powiedzmy nie na masę (siłę, rzeźbę?) bo masy to mam aż nadto. Staż treningu
5 miesięcy, wiek 18 lat.

Pozdr.

9. Data: 2007-01-25 14:29:36

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dostanę)
> powiedzmy nie na masę (siłę, rzeźbę?) bo masy to mam aż nadto. Staż

Ja obecnie jade na najtańszej i jak dla mnnie najlepszej odżywce - OSTROWIA,
super białeczko i za małą kase, na allegro spokojnie znajdziesz.

Niech masa będzie z Tobą.

10. Data: 2007-01-25 14:38:50

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
OSTROWIA,
> super białeczko i za małą kase, na allegro spokojnie znajdziesz.

PS.
A jeżeli chcesz stracić kilogramy bez utraty mięśni to po treningu nie jedz
żadnych węglowodanów, wystarczy 300 ml mleka + 3 czubate łyżki odżywki
wysokobiałkowej + 2 jaja, porządnie wymieszać i wypić, do tego na siłowni
rób krótsze odpoczynki między seriami.

Jak zarobić w internecie!!!
Coś na poprawienie pamięci i konentracji
szukam artykolow dot. rehabilitacji po oparzeniach
rehabilitacja po peknieciu reki - ile?
Lek wysokosci czy cos innego