Coś na poprawienie pamięci i konentracji

1. Data: 2007-01-24 13:47:10

Temat: Coś na poprawienie pamięci i konentracji
Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problemy z pamięcią, łatwo się dekoncentruję ( np rozmowy, muzyka, szum
czy inne hałasy ) łatwo mnie dekoncentrują. Czytając coś czasem po
przeczytaniu kilku linijek nie pamietam już o czym była ta pierwsza ;)

Jako że sesja się zaczeła a problemy z koncentracją i pamięcią się nie
skończyły proszę o radę: co kupić w aptece? Samo MG-B6 nie starcza.
Mam jeszcze tabletki "Sesja" ale liczę, że polecicie coś lepszego :)

Mazdah,
trzy setki kawy
i GMR Bassforce IV
www.theremovalmachine.go.pl

2. Data: 2007-02-04 14:33:04

Temat: Re: Coś na poprawienie pamięci i konentracji
Od: v...@o...pl (Nikodem Berth) szukaj wiadomości tego autora

Z autopsji wiem, że najlepszym rozwiązaniem będzie Magne B6, co jednak
wiąże się z wizytą u lekarza (recepta). Namówiła mnie na niego kuzynka- a
Ona niestety zawsze ma rację :))
W ostateczności można wypróbować suplement witaminowy + Magnez firmy
Zdrowit (inne są raczej niskich lotów).
Pozdrawiam!! NB

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

3. Data: 2007-02-04 14:33:25

Od: v...@o...pl (Nikodem Berth) szukaj wiadomości tego autora

[...]

szukam artykolow dot. rehabilitacji po oparzeniach
rehabilitacja po peknieciu reki - ile?
Lek wysokosci czy cos innego
masaże w Ceragem
kto zna?