Bolesna gulka pod pachą?

1. Data: 2004-05-10 20:26:55

Temat: Bolesna gulka pod pachą?
Od: "Sleepwalker" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Przejde od razu do rzeczy.
Dwa dni temu obudzilem sie z lekko powiekszonym wezlem chlonnym prawej
pachy. Sprawdzilem reka i pod skora wyczulem bolesna gulke o srednicy okolo
pol centymetra... nastepnego dnia wezly chlonne nie byly tak powiekszone,
praktycznie wcale, tylko sama gulka pozostala i nadal boli. Skora w tym
miejscu lekko sie luszczy i jest zaczerwieniona.
Co to moze byc? Zaznaczam, ze wieczorem kiedy kladlem sie dzien wczesniej do
lozka niczego takiego nie mialem.
Z gory dziekuje za pomoc.

/sleepwalker

2. Data: 2004-05-10 20:46:18

Temat: Re: Bolesna gulka pod pachą?
Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejscu lekko sie luszczy i jest zaczerwieniona.
> Co to moze byc? Zaznaczam, ze wieczorem kiedy kladlem sie dzien wczesniej

A ja mam zgrubienie po skórą o średnicy około centymetra na ręce
(przedramię). Przy ucisku lekko odczuwalen ukłucie. Na skórze żanych zmian.
Co to jest????

3. Data: 2004-05-11 07:38:11

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> praktycznie wcale, tylko sama gulka pozostala i nadal boli. Skora w tym
> miejscu lekko sie luszczy i jest zaczerwieniona.

miewam czasami podobne objawy po depilacji pach, wtedy te zmiany
przypominaja ropien
jesli nadal sie utrzymuja to lepiej wybierz sie do lekarza

pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2004-05-11 13:11:20

Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam zgrubienie po skórą o średnicy około centymetra na ręce
> (przedramię). Przy ucisku lekko odczuwalen ukłucie. Na skórze żanych
zmian.
> Co to jest????

TŁuszczak?

5. Data: 2004-05-11 14:14:55

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam zgrubienie po skórą o średnicy około centymetra na ręce
> (przedramię). Przy ucisku lekko odczuwalen ukłucie. Na skórze żanych zmian.
> Co to jest????

mam dokładnie to samo i w tym samym miejscu, też kłuje tylko jest mniejsze.Co
zamierzasz z tym zrobić?

6. Data: 2004-05-11 16:22:00

Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam dokładnie to samo i w tym samym miejscu, też kłuje tylko jest
mniejsze.Co
> zamierzasz z tym zrobić?

Nie wiem. Pójdę do lekarza i zastosuję się wskazówek. Ale to nie może być
żaden nowotwór?

7. Data: 2004-05-11 16:43:46

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zmian.

> mniejsze.Co
>
> Nie wiem. Pójdę do lekarza i zastosuję się wskazówek. Ale to nie może być
> żaden nowotwór?

nie wiem, też czekam na odpowiedż i też tego sie obawiam- w twoim przypadku
ponieważ jest to większe udałabym sie od razu do lekarza i wykluczyła tą obawę.
I od razu ci radze - wydaj kase i idz do jakiegoś sprawdzonego, prywatnego
lekarza bo jesli chodzi o statystyki w mojej rodzinie to leczenie raka choc
prawie bezpłatne do tej pory zawsze kończyło sie śmiercią .Trudno wykluczyć ,że
winny za każdym razem byl lekarz który na poczatku choroby reagował czy tez
wykywał go za pózno i to samo na finale - za pózno(przybiegł, zauważył to co
trzeba itp. Osobiście już nie chodze do tych rzezników w publicznych placówkach-
lepiej nie isć wcale.Czyli lepiej pózniej jak stoisz cienko z finansami ale
prywatnie bo w sumie na jedno wychodzi.A przynajmniej reakcja jest od razu
odpowiednia, odpowiednie badania itp. Pozdr.

8. Data: 2004-05-11 17:05:42

Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prywatnie bo w sumie na jedno wychodzi.A przynajmniej reakcja jest od razu
> odpowiednia, odpowiednie badania itp. Pozdr.

Dobrze, ale do jakiego lekarza, jakiej specjalności?

9. Data: 2004-05-11 17:14:06

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> placówkach-
> ale
>
> Dobrze, ale do jakiego lekarza, jakiej specjalności?

wiesz, wydaje mi sie ,że moze dermatolog na początek - to on powinien
zadecydować gdzie dalej, na jakie badania itp. - w końcu to zmiana skórna ,
podskórna czy też przyskórna (?)no nie wiem, tak sądze, ale poczekaj może na
rady osób madrzejszych które maja do czynienia więcej niż ja z medycyną . Bo
może nie bedzie potrzebna wizyta u onkologa, choć ta pewnie od razu z miejsca
mogłaby określić czy tez wykluczyć obawy.

10. Data: 2004-05-11 21:23:14

Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie napisz jaki będziesz mieć wynik. A u jakiego lekarza ty byłaś(eś)
ostatnio?

ranyjakiemamzakwasy!! :((
powiekszona piers
Przykry oddech z ust