Bonsai (ale prosze sie nie wkurzac)

1. Data: 2004-05-13 16:48:03

Temat: Bonsai (ale prosze sie nie wkurzac)
Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jestem nowy, choc od jakiegos czasu staram sie systematycznie czytywac
grupe.
Moge prosic o namiary na FAQ ? Z gory dziekuje i jeszcze przy okazji pytanie:

Czy sa tu zwolennicy bonsai czy raczej nie podoba wam sie ten pomysl z
zalozenia?

Joystick

2. Data: 2004-05-13 19:39:02

Temat: Re: Bonsai (ale prosze sie nie wkurzac)
Od: "Fistach" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BONSAI JEST SUPEEEEER!!!

Zachecam
Fistach

Uzytkownik "Joystick" <j...@N...eko.net.pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2004-05-13 19:54:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
http://www.softel.com.pl/~kattka/
> [...]
pytanie:

> Czy sa tu zwolennicy bonsai czy raczej nie podoba wam sie ten pomysl z

Mi sie podoba, ale milcze, bo przeciwników jest tu wiecej, zlinczuja mnie
:)) Bonsai nie posiadam, bo zapominam doniczkowych roslinek podlewac, to nie
dla mnie :)

Pozdrawiam
Kaska

4. Data: 2004-05-13 20:55:45

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Mi sie podoba, ale milcze, bo przeciwników jest tu wiecej, zlinczuja
> mnie :)) Bonsai nie posiadam,

Wpuść zające do ogrodu :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Sunął raz samotnie chłop na Biegun
Miał tylko psi zaprzęg zamiast kolegów

5. Data: 2004-05-14 03:16:05

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joystick napisał:
> Witam. Jestem nowy, choc od jakiegos czasu staram sie systematycznie czytywac
> grupe.

Witaj, pisz i czytaj :-)

> Moge prosic o namiary na FAQ ?

Grupa nia ma FAQ ale coś sporo informacji znajdziesz na stronie
http://ogrody.agrosan.pl/witaj.html
archiwum zaś:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.ogrody
a tematy poruszane wyszukasz za pomocą:
http://groups.google.com/groups?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UT
F-
8&q=pl.rec.ogrody&sa=N&tab=wg&lr=lang_pl

Pozdrawiam pomocnie ;-)
Zbyszek

6. Data: 2004-05-20 00:07:09

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa tu zwolennicy bonsai czy raczej nie podoba wam sie ten pomysl z
> zalozenia?

Sa. Jak i calej kultury dalekiego wschodu.

Elfir

katalpa gratis
mirzan
patent na roślinę?