Re: Borelka, Elisa, Romantyzm, Smierc i ja.

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Borelka, Elisa, Romantyzm, Smierc i ja.
Date: Fri, 21 Sep 2007 19:11:05 +0200

John Francis Shade wrote:

> Powiedz czy mimo poz rtpcr i poz borelki mam duze realne szanse
> tego ze nie mam borelki - zwlaszcza gdy czuje sie fizycznie dobrze
> (z lekkimi zastrzezeniami) -- tak ze moglbym to olac - na co mam wieką
> chęć
>
> Drugie czy te testy westernblot by mi w tej sytuacji duzo daly -
> przy zalozeniu ze nie jestem chory wpienilem sie i tak w koncu na
> te strate 200 zeta (bylaby to gora ciastek wz - zapas na caly rok)
> Teraz mysle tez ze skoro elisa wyszla poz t rtpcr wyszly poz to moze
> ma to sens w sensie ze tak powiem jakiejs ogolnej diagnostyki
> [...]

kuzwa, juz 15 raz odpowiadam na to samo pytanie

1. elise i pcr wyrzuc do kosza
2. zrob WB IgM i IgG, to 200 zl jest
3. w 99% przypadkow pozytywny WB oznacza, ze organizm zwalczyl biorelioze, a
jak wyjdzie pozytywny w klasie IgM - zrob 3 miechy antybiotykoterapii, tak
na wszelki wypadek, gdybys znalazl sie w tym ulamku procenta nieodpornych
na infekcje
--
www.vegie.pl